Gå til innhold

Hvorfor har politibetjenter aldri bilde i uniform på face?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har jeg sett dem har før.

Jeg vil tro dem vil fremstå som privatpersoner på facebook.

Samme gjør jeg, har ikke arbeidsuniformen min på på mitt profilbilde (ikke politi, annet yrke)

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er lov å legge ut bilde av seg sjølv i uniform, ikkje er det så lett å unngå det heller sidan politiet stadig kjem opp i situasjonar der media rapporterer og tek bilder.

Men for enkelte yrkesgrupper slik som blant anna politiet så er det eit stort behov for å kunne skille mellom jobb og privatliv.

Det kan f.eks. være greit å kunne kommentere ting på facebook som privatperson utan at det blir oppfatta som ei ytring frå politiet.

Politiet skal blant anna være så nøytrale som mulig, og då passer det dårlig å skrive noke om kor hyggelig det var i moskeen i dag, kor bra jobb senterpartiet gjer, eller liknande ytringar som ein fint kan skrive om som privatperson, men som ikkje politiet som etat bør uttale seg om. I enkelte tilfeller kan slike rolleblandingar også føre til at du får sparken, slik som f.eks. politimannen som for nokre år sidan omtalte Stoltenberg som eit karpyl, samt ein rekke andre uheldige uttalelsar som ikkje var forenelig med det verdisynet som politiet vil stå inne for.

I tillegg så er det som fleire har nemnt greit å prøve å opprettholde ein viss grad av anonymitet i eit slikt yrke. Ein ting er truslar og liknande, men det er nok også greit å sleppe å få jobbhenvendelsar frå publikum som privatperson, eller plagsomme venneforespørsler frå alt frå kjeltringar til journalistar som vil følge deg.

I tillegg er Facebook ein plass der journalistar ofte går for å finne bilder av personar. Skulle du som politimann ha eit profilbilde som identifiserer deg godt, og du kjem opp i ei sak som media grip tak i så er sannsynlegheita stor for at media griper til profilbildet ditt og brukar det overalt der denne saka blir tatt opp. Ved å kun ha anonyme bilder på facebook så må journalistane etterspørre bilde og dermed har du langt betre kontroll over kva bilde som blir brukt.

Blir du som politimann i fokus etter anklager om f.eks. rasistisk motivert vold, så tek det seg svært dårlig ut om profilbildet ditt på facebook er eit bilde av deg sjølv i bar overkropp på eit treninsstudio, på tur med ein stor skummel hund, eller liknande bilder som kan gi folk assosiasjonar til at du er ein voldelig person. Då er det langt betre å gi journalisten eit meir nøytralt bilde av deg.

Alle i politiet blir derfor råda til å holde ein lav profil i sosiale media og ikkje utlevere for mykje av seg sjølv i all offentlegheit. Vennar som du har veit kvar du jobbar, og dei veit korleis du ser ut, så då er det kanskje ikkje nødvendig å oppgi yrket og eit identifiserande profilbilde på facebook.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...