Delvis Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Kan det være mulig å få tak i noe sånt som det?Det er enkle plastskinner som er trykket inn og limt(ser det ut til). Men så har endene begynt å knekke som man ser den i midten er helt av, og da hekter skuffen i noe hver gang den skal inn. Eller andre løsninger eventuelt på det der. Kommoden er helt fin ellers, så nesten for gale å kaste den bare pga det syns jeg. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) Gå i listverkavdeling på et byggsenter. Du får såkalte feielister som kan passe. Billigere og mer solid kan det ikke bli. Endret 28. juli 2016 av plankeby 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Jeg ser for meg Ikea også ha slike. 1 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Clas O har også et ganske brukbart utvalg av skuffeskinner som er mer solide enn disse. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 Clas O har også et ganske brukbart utvalg av skuffeskinner som er mer solide enn disse. Fant ingenting på siden til hverken de eller andre når jeg søkte tidligere. Kom ikke opp noe på skuffeskinner heller. Men skal høre innom en dag. Takk for flere tips her Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Søkeord "skuffebeslag": http://m.clasohlson.com/no/Skuffebeslag/31-1747 Kan disse passe? Krever at det er frest ut et 10 mm bredt spor i skuffesidene. Finnes også større varianter for tyngre skuffer. 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Biltema har også noen som er svært solide. Tror de kalles ekspansjonsbeslag. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. august 2016 Forfatter Del Skrevet 2. august 2016 Se her ja, mange takk Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Ser ut som en billigkommode.. Tror jeg hadde skrotet denne og handlet en mye finere billigkommode på Ikea..vi lever da tross alt i et "bruk og kast" samfunn! 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Ser ut som en billigkommode.. Tror jeg hadde skrotet denne og handlet en mye finere billigkommode på Ikea..vi lever da tross alt i et "bruk og kast" samfunn! Doh. Lite vits i å kaste og kjøpe nytt, om man får til å reparere. Bruk og kast samfunnet er en trussel mot kloden vår. Du flirer sikkert av dette, men det blir fort dine barnebarn som får problemene. 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Trenger ikke handle nyt når man har finn.no. Men enig i at en kvikk fiks kan være en enklere løsning enn å vente på at et skap med riktig størrelse skal dukke opp i nærheten på finn, kjøre og kjøpe og så montere et helt skap i stedet for bare nye skinner. Edit: Hvis du har en gjenvinningsstasjon av litt størrelse i nærheten kan det godt hende du kan stå og vente litt der og antagelig få beslag/skap fra de som leverer eller jobber der. "dumpsterdiving" Endret 2. august 2016 av Simen1 1 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Kom på en superenkel fiks: Kan man løsne de knekte skinnene og snu dem, så den hele enden peker utover? Vil ikke det løse problemet med at skuffene henger seg opp? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. august 2016 Forfatter Del Skrevet 3. august 2016 Kom på en superenkel fiks: Kan man løsne de knekte skinnene og snu dem, så den hele enden peker utover? Vil ikke det løse problemet med at skuffene henger seg opp? Tenkte det samme. Men (som man ser på bildet) er de mer eller mindre knekt på samme sted alle innerst også. Forskjellen det ene stedet, er at den er helt av. Sjekket det nærmere, og fant ut at det som skjer er at pga det, bøyer den lange seg ned, og det er på den innerste knekken det da tar borti og stopper skuffen. Tok og skrudde to små skruer i de så hullene på den så den står fast, og da forsvant problemet. Så da ble det en foreløpig løsning. Hvis det blir verre vet jeg nå hvor det går an å få tak i noe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå