Ragnar Skj Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Nattbilder fra Vega Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Fine bilder fra Vega. Vi var der et par dager og fikk oss noen riktig fine turer. Nordlansdslyset er riktig vakkert! Velger meg V1 i dag Lenke til kommentar
h-a Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Et bevis på at det også kan være flott sør for Polarsirkelen. Har nok aldri vært på øya, men syklet forbi langs kystriksveien. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Fint kystlandskap du formidler her! Deilige farger! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Flotte fargetoner som kommer best frem i V2, som også gir et roligere inntrykk enn originalen, syns at grunna (fjære sjø?) med alle steinene som stikker opp tar all oppmerksomheten vekk fra de flotte fjella i bakgrunnen. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Flott Ragnar. Har ikke vært på Vega, men har av flere blitt anbefalt å dra dit. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 Fine bilder fra Vega. Vi var der et par dager og fikk oss noen riktig fine turer. Nordlansdslyset er riktig vakkert! Velger meg V1 i dag Takker for din kommentar Helene ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 Et bevis på at det også kan være flott sør for Polarsirkelen. Har nok aldri vært på øya, men syklet forbi langs kystriksveien. Regner at du får med deg enda mer når du sykler ift bil, men rekkevidden reduseres naturlig nok. Uansett umulig å få med seg alt på en tur. Hjertelig takk for din gode kommentar. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 Fint kystlandskap du formidler her! Deilige farger! Takker, farger og lys kan være spesielt på slike trakter, ikke like enkelt å dette formidlet slik du ser det med øyet der og da. Dette var det nærmeste jeg kom. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 Flotte fargetoner som kommer best frem i V2, som også gir et roligere inntrykk enn originalen, syns at grunna (fjære sjø?) med alle steinene som stikker opp tar all oppmerksomheten vekk fra de flotte fjella i bakgrunnen. Mvh Oddmund Stor forskjell på flo og fjære, dette er som du skriver i fjære sjø-posisjon. I og med at fjellene i bakgrunn er så langt borte får forgrunnen kanskje ufortjent stor oppmerksomhet. Fint og nyttig med din kommentar Oddmund. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 Flott Ragnar. Har ikke vært på Vega, men har av flere blitt anbefalt å dra dit. Du får med en anbefaling på kjøpet fra meg også. Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Flott bilde av nordlandslyset Ragnar. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 Flott bilde av nordlandslyset Ragnar. Hei, og takk for din gode kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Flotte nattbilder begge to , med det nydelige lyset der nord . Har ikke opplevd dette lyset selv siden militærtjenesten for lenge siden . Det blir v1 for meg . Mvh Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Billede med masser af stemning..måske lidt mørkt vh Suss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 Flotte nattbilder begge to , med det nydelige lyset der nord . Har ikke opplevd dette lyset selv siden militærtjenesten for lenge siden . Det blir v1 for meg . Mvh Alec Da er på tide å ta en tur oppover snart ! Takker så mye for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 Billede med masser af stemning..måske lidt mørkt vh Suss Kjære Suss ! Bildet er tatt ca kl 2340 om på kveld/natt, så mørket var slik du ser på bildet. Men alltid hyggelig med kommentar fra deg. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Jasså, roter du ute om natta også? Veit ikke helt hvorfor, men holder en knapp på V2. Fint utsnitt og komp, lys, skarphet, farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Billede med masser af stemning..måske lidt mørkt vh Suss Kjære Suss !Bildet er tatt ca kl 2340 om på kveld/natt, så mørket var slik du ser på bildet. Men alltid hyggelig med kommentar fra deg. Skj Ja så kan jeg godt se problemet :-) Mvh Suss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 Jasså, roter du ute om natta også? Veit ikke helt hvorfor, men holder en knapp på V2. Fint utsnitt og komp, lys, skarphet, farger og detaljer. Roar Du vet, natt er nesten dag der oppe i nord på sommeren, blir nesten døgnvill. Bildet V2 med de tomme mærene viser kanskje litt mer av landskapet og atmosfære enn V1. Takker for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg