Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Angående det å svelge sæden.

Anbefalte innlegg

Hei

Ser ikke på dette som et problem, men heller en liten irriterende ting.

Har en flott kjæreste som jeg er veldig glad i. Vi har fantastisk sex og vi er veldig glade i å gi oralsex begge to.

I utgangspunktet likte hun ikke å svelge etter jeg kom, men hun hadde aldri prøvd det før, så jeg hinta jo til at da vet hun jo ikke og at det kan jo være sexy. (Jeg liker veldig godt at jenta svelger)

Til slutt prøvde hun og hun sa at det var helt ok, bedre enn forventa og at det smakte mindre enn hvis hun spytta. Jeg ble såklart glad. Men hun har ikke gjort det siden og jeg skjønner ikke hvorfor.

Jeg vil ikke føle at jeg presser henne med å spørre henne hele tiden, men jeg føler meg bare litt irritert og frustrert over dette.

Noen tips til hva jeg kan gjøre uten at det blir mas? :)

Anonymous poster hash: c6158...137

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan velge to ting:

1. Du kan gå på glass og være forsiktig med alt for å ikke støte kjæresten din

2. Eller du kan si hva du fakisk mener, ønsker og vil ha for å finne ut med en gang om dere passer eller ikke. Dama liker ikke XY? Men du vil helst ha XY? Fint da funker det ikke. On to the next one!

Ser altfor mange par som finner seg i mye drit, mest fordi de egentlig ikke er kompatible. Ikke vær redd for endring. Gjør handling NÅ. Gjør det som er best for DEG.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Men er det ok å si at jeg syns det er kjipt? Jeg vil jo ikke pushe henne.

Selvfølgelig er det ok å si det. Så lenge du ikke skriker det så høyt du kan og knuser 14 vaser eller noe slik. En normal samtale pleier ikke å skade hvis meningene eller temaet går over grensen. Hvor grensen til dama di går er ikke mulig for folk som ikke kjenner henne å vite selvfølgelig

Edit; Så kan det være en idè å tilby henne noe hun vil til gjengjeld. Burde være noe dere gjør på soverommet tenker jeg så dette blir en fast greie, er jo liten vits for deg å få kun et svelg til da er du jo tilbake her igjen :p

Endret av SlikGårNoDagan
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Du kan si i klare ord hva du ønsker, men du kan aldri kreve. Og, hva er gøy med ei som svelger bare for å tilfredsstille deg, og ikke fordi hun selv synes det er gøy?

Lenke til kommentar

2. Eller du kan si hva du fakisk mener, ønsker og vil ha for å finne ut med en gang om dere passer eller ikke. Dama liker ikke XY? Men du vil helst ha XY? Fint da funker det ikke. On to the next one!

Litt drøyt å dumpe dama berre fordi ho ikkje svelger sæd.

Gjerne det. 

Men som ung og dum hadde jeg en kjæreste da jeg var 18 år til 21 år. Dama likte ikke å suge. 3 år og ble sugd 3 ganger. Fuck that shit. Nei, livet er for kort. Fant ei dame 3 måneder etterpå som var mye mer åpen og leken. Ikke en fuckings prude. 

Men det blir noe trådstarter må finne ut av selv. Er masse damer der ute, ikke kast vekk tia di på noe som er "meh, ok". Gjør deg selv en tjeneste og sikt høyere!

Lenke til kommentar

Irritert og frustrert? Hvordan kan dette være et tema overhodet? Det er snakk om å svelge sæd, og hun virker ikke så keen på det. Da slipper hun det. Dette er imo en veldig liten bagatell. Hvis det er viktig for deg (???), så kan du jo dumpe henne og se om du finner ei som gjerne svelger.

Lenke til kommentar

Edit; Så kan det være en idè å tilby henne noe hun vil til gjengjeld. Burde være noe dere gjør på soverommet tenker jeg så dette blir en fast greie, er jo liten vits for deg å få kun et svelg til da er du jo tilbake her igjen :p

Så begge skal gjøre noe de ikke har så lyst til, som en slags byttehandel?

Lenke til kommentar

Mine siste partnere har elsket å svelge og til og med bedt om det. Elsker det. Særlig ettersom det uansett er uaktuelt for meg å komme inne i jenta. Veldig tilfredsstillende.

Dessverre så er ikke nåværende kjæreste spesielt begeistret for dette. Hun er kinky og suger som bare det. Høy sexlyst. Osv. Er bare ikke spesielt glad i å svelge.

Du kan si i klare ord hva du ønsker, men du kan aldri kreve. Og, hva er gøy med ei som svelger bare for å tilfredsstille deg, og ikke fordi hun selv synes det er gøy?

Det er litt det jeg også tenker. Mye av min nytelse kommer jo av hennes nytelse. Gir meg lite at en jente svelger om hun ikke liker det og kanskje holder tilbake brekningsrefleksen for å glede meg.

Men håper at jeg på en eller annen måte kan få omvendt henne ;) 

Har bare ikke tenkt så mye på det og eventuelt hvordan enda.

Anonymous poster hash: aa9d4...b84
Lenke til kommentar

Så begge skal gjøre noe de ikke har så lyst til, som en slags byttehandel?

Han kan tømme søpla og vaske badet så kan hun svelge sperm etterpå :p

Seriøst, TS, har du en ufarlig fetisj bør du sannsynligvis finne noen som vil leve det ut sammen med deg. Sex og tenning er viktigere for noen enn andre og det er synd om man skal "settle for less".

Ingen andre enn deg kan avgjøre hvor viktig dette er for deg og hva du da må gjøre.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...