Gå til innhold

Finnes det en slik DAC med bluetooth?

Anbefalte innlegg

Jeg skal koble opp to aktive høytalere og en subwoofer i stuen.

Det jeg trenger er en 2.1 kanals forforsterker/preamp med en optisk inngang og bluetooth inngang eller aux inngang.

Den trenger altså pre-out til høytalere og subwoofer.

Per i dag så har jeg en hjemmekino-receiver som kan brukes men jeg vil ha noe i mindre størrelse.

Er dette mulig å få tak i?

Endret av IntelAmdAti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Parasound P5 har alt utenom bluetooth, jeg vurderer å kjøpe en bare for tilkoblingsmulighetene.

Resten av anlegget har en totalpris på under 5000kr, føler det blir litt overkill med P5 :)

Kanskje i øyeblikket ja, men for et potensiale du da vil ha for senere oppgraderinger. P5 er knakende bra. Jeg har dens integrerte storebror selv og likheten mellom disse to er ganske åpenbar.

Lenke til kommentar

Denne skal nok funke: http://www.arcam.co.uk/products,rSeries,USB-DAC,irdacii.htm#techspecs

Bare hør med Stereofil så kan de nok bestille den for deg. De har kun 1 versjon inne på tilbud nå, men den mangler Bluetooth.

Hvis du har en normal sub, så har disse som regel L og R inngang, slik at du bare splitter utgangen på DACen. Suben har også som regel crossover innstillinger. Er du heldig så har suben også L og R utgang, da funker det enda bedre, da signalene som Suben henter ut ikke blir sendt videre til høyttalerene så vidt jeg vet.

Soundgarden har også Acram, så de kan nok også bestille den inn.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...