Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gledestråden... Hva har gjort deg glad i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Trent.

- Kjøpt og brukt verktøy.

- Vært på skytebanen.

- Funnet gode bøker på biblioteket.

- Ei venninne lager middag til meg senere i kveld.

Wow høres ut som om du har en toppers dag :). Jeg har fått ryddet ut gamle møbler av huset. Vasket hver krok i hele huset. Vasket vinduene. Føler at jeg virkelig har orden i sakene på alle måter. Det gir en bra og positiv giv!!!! :)

Kjekt å holde seg i form. En treningstur er det neste som står på programmet :).

Koselig at dere deler gledene i denne tråden :)

Ja gjett om : Her skal det feires senere!!! Første jeg sa i dag da jeg åpnet et gledes-brev i morges var : "SKÅL og velfortjent jente!!!!!!" . Vel og merke : uten vin eller noe drikke tilgjengelig i hånden" Yeyyyyy!!!

Endret av Sportylady
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke lag nye tråder for tema som allerede eksisterer. :realmad:

Jeg var ikke klar over at det var en annen gledestråd ute. Jeg beklager så mye :). Det var kun meg som ble så happy i dag at jeg danset "Happy-feet - dansen" :)

Endret av Sportylady
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fuck you all! I dag er jeg glad for å nekroe gamle duplikerte temaer! :)

Neida, Jeg har fått ferie etter å hatt noen intensive dager på sommerskolen. Så nå slakker jeg helt av, samtidig som jeg har en god følelse av noe bra er på gang med ei jente, og jeg sitter nå med et glass cola, hører på litt jazz, ser ut på sommer været og lurer på om jeg skal finne på noe. Jeg vet at jeg har venner på facebook som er ledig, og familie medlemmer som er ledig. Så det er meg ingen problemer å ta opp tråden og surre i mitt eget tempo. Jeg har mer en nok penger på konto for å ta ting helt rolig, også har jeg litt lyst på biff, eller en kald øl. Ingenting som stopper meg til å gjøre hva jeg enn måtte ønske.

Endret av Andysowhatgg
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg var ikke klar over at det var en annen gledestråd ute. Jeg beklager så mye :). Det var kun meg som ble så happy i dag at jeg danset "Happy-feet - dansen" :)

Dette er ikke annerledes fra de andre gangene du har laget en ny bruker og startet tråder i fleng.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har lært meg å lese flere ganger raskere enn det jeg gjorde en måned tilbake. siste 2 ukene har jeg lest fler bøker enn det jeg har gjort gjennom hele livet mitt. :)

:w00t:

Men hvorfor skal du lese så kjapt da?

Anonymous poster hash: f8a94...dc4

Ofte før når jeg har lest så har jeg måtte fokusere på hvert eneste ord i teksten. Da har jeg blitt sliten, får vondt i hode og vondt i øya også det jeg har lest går så tregt at jeg bare tenker på middag, bamser og andre ting som tankene mine vandrer bort i. Nå som jeg har begynt å bruke sidesynet mitt til å lese, så går det mye mye mye mye kjappere, og tankene mine vandrer ikke bort i alle andre røre tanker. Da klarer jeg faktisk å leve meg inn i teksten og kose meg med det jeg leser, også blir jeg ikke sliten :)

I dag sov jeg hos mormor. :) Skolen starter ikke om alt for lenge, så det blir nok også ganske kos skal jeg tro. Jeg fant også et annet studie jeg skal begynne på til høsten av, siden jeg fant ut at det studie jeg begynner på dette året her blir noget feil å begynne på. Som er litt kjipt. Men jaja. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...