Harald Brombach (digi.no) Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Microsoft ruller ut samling med smart funksjonalitet.Ny Office-funksjon skal hjelpe brukerne med å skrive bedre Lenke til kommentar
RonnyVa Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Om det er dagens ungdoms blogger man tar som utgangspunkt, da blir ikke språket bedre i hvert fall Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Gramatikkforslag i Word er på et fantastisk overlegent nivå idag. Mens Libreoffice matcher Excel på store regneark, så er det helt håpløst elendig stilt opp mot Word. Dette er heller ikke noe som vil bli bedre i Libreoffice de første årene fremover da Microsoft sitter med noen av verdens beste på Natural Language Processing problemerstillinger. Å utvikle gode NLP løsninger idag koster tid og mye penger, så om Libreoffice skal få dette så må det et spleiselag til for å støtte utvikling og arbeid med dette. Lenke til kommentar
TG- Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Husker Clippy.. Han fulgte interessert med når jeg skrev, og slet litt med å forstå det tror jeg.. Litt rufsete var han i kanten også, da jeg be kjent med ham - hadde bare 286 prosessor- var vel derfor.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OvFPdyiZ Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Om det er dagens ungdoms blogger man tar som utgangspunkt, da blir ikke språket bedre i hvert fall For ikke å snakke om den katastrofen det vil være når mellomledere og BI-skurker trykker databasen full i moteord og svada. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå