OPL Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Ønsker å bestille noe fra denne nettsiden men tviler på om den er seriøs, noen som vet noe om den? Dette står også som kontakt info så er litt skeptisk Vår kontakt info er 极地商务服务深圳市宝安区福永白石厦淇誉路18号2楼 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Njeeh. Kjenner jeg blir litt skeptisk. Smått gebrokkent språk. Her er wois info: Domain InformationDomain Name................: priceitch.noAdditional information:Created: 2014-04-24Last updated: 2016-04-24Type.......................: organizationName.......................: WEB SOLUTIONS NORWAYId Type....................: organization_numberId Number..................: 988379255Post Address...............: Postboks 61 Sk?yenPostal Code................: NO-0212Postal Area................: OsloCountry....................: NOPhone Number...............: +45.70262025Fax Number.................: +45.70262024Email Address..............: [email protected]Additional information:Created: 2010-10-01Last updated: 2015-10-22 ------------------------------------------------------ E-mail er allerede suspect og telefonummeret går til en Pål Orheim som er en bonde fra møre og romsdal. Selvsagt mulig, men litt rart når selskapet er registrert med postboks I Oslo. Sosiale media knapper (facebook,twitter etc) som ikke går noe sted kan være bare slett arbeid men er også litt rart. Finner også et par tomme kategorier. Igjen mulig slett arbeid, mulig hint om useriøs side. Kontakt oss infoen er på kinesisk og oversettes til: Polar business services Shenzhen , 2nd Floor, 18 Fukunaga Whitehead Road, Bao'an District, Qi Yu Endret 27. juli 2016 av Locrin 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Tror det går greit. Kinesiske nettbutikker (noe den i bunn og grunn er) pleier å være seriøse etter min erfaring. De som tar PayPal er hvertfall så godt som garantert seriøse, jeg har bestillt på mye mer ymse og "rare" sider enn den der og det har alltid gått bra. PayPal er som regel en veldig god indikator på at du får varene hvertfall, de betaler også hvis noe skulle være galt. Så lenge det ikke er snakk om mye penger så hadde jeg gitt det et forsøk Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Det oppgitte telefonnummeret går til Danmark (+45) og ikkje til Norge (+47). Om det er snakk om eit kinesisk selskap med postboks i Oslo og kontor i Danmark så kan du risikere problemer i forhold til reklamasjon og liknande. Men så lenge det er varer som du kan levere inn til produsent i staden for til selgaren så går det nok greit å bruke denne sida. Berre pass på å betale med kredittkort eller faktura slik at du har ekt litt betre vern mot eventuell svindel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå