Ole JG Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Hva med å gå over til en mer passiv-aggressiv tone i overskriftene istedenfor å spille på det sensasjonelle slik som nå? "Her skjedde det noe rart, men det driter vel du i .... :-( " "Du er sikkert typen som kommer til å tro på det som står her..." Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) "Du er sikkert typen som er så nysgjerrig at du bare MÅ klikke på denne overskriften" ? Endret 28. juli 2016 av sikotryne Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Erstatte samtlige titler med "du vil ikke tro hva vi har skrevet her" med ett bitte lite utsnitt av ett bilde over. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 "Da han kom seg inn på serverne til digi.no kunne han ikke tro det var så mye clickbait i vente" 1 Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Da en normalt intelligent leser kom inn på forsiden til digi.no kunne han ikke tro sine egne øyne! Enda en **** clickbait! Følgen var at han imiterte en veps og stakk. (nei, jeg har ikke lest saken. kun logget inn på diskusjon.no for å kommentere) CURSES, hvis det ikke var for digi og den hunden, så ville jeg kommet meg unna clickbait titler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå