Redaksjonen. Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Da han kom seg inn på serverne til skyselskapet, trodde han ikke sine egne øyne Lenke til kommentar
Populært innlegg M3MN3P4W Skrevet 27. juli 2016 Populært innlegg Del Skrevet 27. juli 2016 Da en normalt intelligent leser kom inn på forsiden til digi.no kunne han ikke tro sine egne øyne! Enda en **** clickbait! Følgen var at han imiterte en veps og stakk. (nei, jeg har ikke lest saken. kun logget inn på diskusjon.no for å kommentere) 19 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Så hva handler saken om? 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 har Itavisens-ansatte fått ny jobb her? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (nei, jeg har ikke lest saken. kun logget inn på diskusjon.no for å kommentere) Så fantastisk, du klarte å unngå artikkelen for å slenge inn en meningsløs kommentar. Gratulerer 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Er det Brian Tee fra FF:Tokyo drift de har brukt som modell? Lenke til kommentar
Populært innlegg OI4GT0PV Skrevet 27. juli 2016 Populært innlegg Del Skrevet 27. juli 2016 Det er sørgelige greier disse overskriftene, ja. Jeg antar at det er penger å tjene på det (iallfall på kort sikt), og det er vel egentlig derfor man lager avis. Men det må da gå ut over yrkesstoltheten å lage sånne click-bait-overskrifter? Jeg håper iallfall det... Jeg kunne kommentert saken, men da måtte jeg nesten lest den først, og det gjør jeg ikke. På trass. 17 Lenke til kommentar
TQO3ME7V Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Det er sørgelige greier disse overskriftene, ja. Jeg antar at det er penger å tjene på det (iallfall på kort sikt), og det er vel egentlig derfor man lager avis. Men det må da gå ut over yrkesstoltheten å lage sånne click-bait-overskrifter? Jeg håper iallfall det... Jeg kunne kommentert saken, men da måtte jeg nesten lest den først, og det gjør jeg ikke. På trass. Du vil ikke TRO hva artikkelen handler om. Den har tatt internett med storm, og herjer som en farsott! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zeph Skrevet 27. juli 2016 Populært innlegg Del Skrevet 27. juli 2016 Eg avstår frå å trykke på lenka eine og aleine på grunn av tittelen. 11 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 clickbait no bueno 4 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Eg avstår frå å trykke på lenka eine og aleine på grunn av tittelen. Noen lastet ned kildekoden til vine, det er strengt tatt hele historien.Men ja, pleier å gjøre det samme som deg... 1 Lenke til kommentar
-Birger- Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Interessant artikkel. Setter pris på om dere tittelhatere kan holde kjeften lukket og kommentere saken i stede. Dere ødelegger diskusjonene. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 De forandrer ingenting hvis folk holder kjeft. Hvis mange nok klager så kan det hende de faktisk stopper med så åpenbare clickbait titler. 5 Lenke til kommentar
FB.4229871316 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Det er sørgelige greier disse overskriftene, ja. Jeg antar at det er penger å tjene på det (iallfall på kort sikt), og det er vel egentlig derfor man lager avis. Men det må da gå ut over yrkesstoltheten å lage sånne click-bait-overskrifter? Jeg håper iallfall det... Jeg kunne kommentert saken, men da måtte jeg nesten lest den først, og det gjør jeg ikke. På trass. Du vil ikke TRO hva artikkelen handler om. Den har tatt internett med storm, og herjer som en farsott! Den har fått HELE NORGE til å måpe. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Jeg har fiksa det: Avinash Sing kom over hele kildekoden til Vine hos Amazon Web Services Kortere tittel, informativ og enkel, beskriver saken. Ting jeg lærte da jeg hadde mediekunnskap på videregående og burde være grunnleggende kunnskap for en som får betalt for å lage (kopiere fra nettet) saker. Men det æ'kke så viktig lenger. Nå er det klikk som gjelder - drit i leseren. 4 Lenke til kommentar
Huseby Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Skjerping Digi! Det var en god grunn til att flere av oss sluttet å lese itavisen en god stund tilbake. 6 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Ahh... digi.no ja, såg overskrifta på tu.no og skjønte ingenting, du vil faktisk ikkje tru kva eg tenkte! 2 Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Enig med resten her, disse type overskriftene er en forferdelig uting. Kaller leserne deres inderekte for idioter, noe som fører til leserflukt. Skjerpings! 5 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Hva med å gå over til en mer passiv-aggressiv tone i overskriftene istedenfor å spille på det sensasjonelle slik som nå? "Her skjedde det noe rart, men det driter vel du i .... :-( " 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå