arcticviking Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 hei, vet ikke helt hva jeg spør om hær, kansje flere ting har rundet historien på the witcher 3 for en tid siden, da på ps4. nettop byggd meg en ny spill pc, å ønsker å ta opp gamingen på denne. det er jo kommet expansion på spillet som jeg ikke har fått prøvd enda. hvilke valg har jeg her, begynne helt på nytt lv1 på pc,kjøre gjennom alt på nytt? er jo også et pengespørsmål.. blir vell noe dyrere å kjøpe spill og expansions til pc for jeg har jo allerede kjøpt å betalt til ps4. klør i fingrene etter å teste mitt nye gtx 1070, men er det verd det Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Ville ventet på tilbud og kjøpt alle witcher spillene. W1 og 2 er veldig ofte til salgs for rundt 10-20kr stk og witcher 3 ca 200kr. expansionene koster vel rundt 200-300kr. Mange fine mods til w3 også som forbedrer spillet betraktelig:) Endret 27. juli 2016 av grim_reaper_jib Lenke til kommentar
arcticviking Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 hvordan er det med tanke på å måtte runde spillet før man spiller expansions på pc? kan man hoppe rett på utvidelsen? ikke så gira på å historen en gang til.. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Kan begynne rett på expansions. Lenke til kommentar
arcticviking Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Kan begynne rett på expansions. tilpasser spillet seg da lvl 1 ? Endret 27. juli 2016 av arcticviking Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Tror du starter som lvl 30 eller noe! Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Ja spillet tilpasser seg riktig level om du ikke ønsker å starte på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå