spiff42 Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 For at det skal ta 7 år å selge de neste 500 millioner iPhones så må Apple omtrent stoppe å komme med nye modeller. Hvis de fortsetter å selge like mye som i siste kvartal så vil det ta ca 3 år. Men de selger jo langt mer i første kvartal etter at en ny modell lanseres. Så at de selger 500 millioner iPhones også de neste to årene er et pessimistisk tips. Det går nok raskere. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Men, hvordan skal Apple gå under da? 1 Lenke til kommentar
spiff42 Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Men, hvordan skal Apple gå under da? Trump har nok en plan for det også. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Om de fortsetter å synke 15% årlig vil det ta 2 år og 8 måneder. Jeg tror ikke de vil synke like raskt over tid, men jeg er ingen spåmann. AtW Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Det er litt vanskelig å ta inn over seg hvor inn i helvetes mange iPhones de har solgt. Det finnes ingen produkter i menneskehetens historie som har vært noe sted i nærheten av å selge så mange enheter til en slik pris. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Jeg kan egentlig skjønne det. Har både prøvd iOS og Android, og ift. det jeg ser på som viktig av funksjonalitet som jeg trenger, og bruker, er det ingen tvil om hva jeg foretrekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå