Torstein Norum Bugge Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Her er vårt forsøk på å oppsummere iPhone-ryktene så langt.Hva i all verden vil Apple lansere i september? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Seriøst, et eget nettsted med rykter hadde vært fint. 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 It-avisen er det store når det kommer til rykter om Iphone. 2 Lenke til kommentar
spots Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Ok kan vi ikke bare vente noen uker til søpla er ute istedet for å spekulere. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 It-avisen er det store når det kommer til rykter om Iphone. "Sensasjoner" hver dag, krydret med masse meningsløse diskusjoner som aldri tar slutt. Et fantastisk møtested for fanboys fra alle tre leirene. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Vanlig vell -Iphone nyere versjon -Iphone som er dyrer men litt bedre. Apple er ikkje akkurat "spennende" med nyheter siste årene. 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Kopierer nok litt fra konkurentene som de bruker 1 Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Har allerede to kamerar på iPhonen min jeg, et foran og et bak Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Så de lanserer en stor og en liten telefon, akkurat som før. Big surprise. *snooooooooooork* På et relatert tema, hva er greia med voksne fanboys? Jeg skjønner at når du bruker hele din oppsparte lønning fra sommerjobben pluss en betydelig del av årets samlede ukelønn på en telefon så har du behov for å overbevise både deg selv og andre om at du har gjort et smart valg, men voksne mennesker som kan kjøpe den konkurrerende telefonen med eller uten delfinansiering via salg av den første uten å tenke to ganger på det? Er det virkelig fortsatt grunn til å kjempe for egen overbevisning? Endret 27. juli 2016 av bolt 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Så de lanserer en stor og en liten telefon, akkurat som før. Big surprise. *snooooooooooork* På et relatert tema, hva er greia med voksne fanboys? Jeg skjønner at når du bruker hele din oppsparte lønning fra sommerjobben pluss en betydelig del av årets samlede ukelønn på en telefon så har du behov for å overbevise både deg selv og andre om at du har gjort et smart valg, men voksne mennesker som kan kjøpe den konkurrerende telefonen med eller uten delfinansiering via salg av den første uten å tenke to ganger på det? Er det virkelig fortsatt grunn til å kjempe for egen overbevisning? Dette er religion... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Det er ønsket om å ha noe som virker, smooth... Lenke til kommentar
Zaphire99 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Typisk iphone, noen små bugs som har blitt fikset, ørlite forandring i design, og ingen hodetelefon-tilgang ( dumt valg imo ) ; 3 000,- kr mer.. Lenke til kommentar
kenjako2 Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Aldri skjønt Apple hysteriet. Og utseende - uff, min personlige mening: Mindre pen. Makan til stor og utstikkende kameradel på baksiden, samt kjedelig design ellers, og et nitrist GUI. Samt at man låser seg selvfølgelig til proprietære løsninger, og må bruke endel ekstra på nye overganger. Rart, men deilig å få det ut. Selv om det er mange andre som mener det samme... Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Aldri skjønt Apple hysteriet. Aldri skjønt hvorfor noen på død og liv må snakke nedsettende om Apple/iPhone i alle tråder som omhandler telefonen. Det er en telefon... hvorfor folk blir fanboys av enten iPhone, Android eller noe annet i den grad at man må poengtere det hele tiden, ser jeg på som fullstendig uforståelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå