Midnight_walker Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Hei! Vi har en altibox hjemmesentral. Den er veldig ustabil og kobler ut hele tida. Deretter nekter den å koble på med mindre jeg resetter sentralen. Noen ganger er den fin i en hel dag, mens andre ganger må jeg resette den hver time eller i verste fall hvert femte minutt. Dette er slitsomt og frustrerende. Noen som har vært borti dette før eller vet hva som er problemet? PS: Dette gjelder kun 2,4 GHz linja og påvirker alle enheter, ikke bare min pc. Lenke til kommentar
Bieskjegg Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Har du testet med å bytte kanal ? Mener du kan gjøre det via "min side" portalen. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 Altibox resatte sentralen til fabrikkinnstillinger. Det ser ut til å funke så langt Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 Har du testet med å bytte kanal ? Mener du kan gjøre det via "min side" portalen. Prøvde det, funka ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå