erik54 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 morn. skal selge moben min. også når jeg kjøpte den vidreførte jeg telenor abbo til mamma. er det opratørsperre på den da? jeg har jo brukt den med chess så det skal vell ikke være no sperre da.. vil bare spørre for sikkerhets skyld så jeg ikk lurer non.. som spør om den er sperra.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Chess bruker faktisk Telenors nett også. Så den kan være sperret. Men hvis du kjenner noen som f.eks har Netcom sim så prøv den på telefonen din. Lenke til kommentar
erik54 Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 allriht. men det gjør jeg altså ikke. men går det ikke ann å ringe til telenor eller chess eller non å spørre om detta? vet ikke hvordan jeg skal finne det ut ellers... tviler på at det er sperre på den men.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 chess bruker vel både telenor og netcom sitt nett... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 ja det vet jeg. Men han vet jo ikke om hvilket av delene han bruker. Ring Chess og spør om ditt sim bruker netcoms nett eller telenor. Og du kjenner garantert en eller annen med netcom sim. Og hvis du tviler at det er sperre på den så er det egentlig ikke noe problem. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 husker du når du kjøpte telefonen? Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg kjenner en som har en telefon som er sperret til telenor, men han bruker chess på den. Siden chess bruker telenor sitt nett, så funker telefonen med chess... hvis du har chess abm. så må du passe på at telefonen er sprettet til telenor, og ikke netcom. OG telefonen din ER er sperret til telenor om du har videreført moren din sitt telenor-abm. Lenke til kommentar
erik54 Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 okey.. javell, takk for hjelpa.. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) bullshit, den trenger ikke være sperret selv om du kjøpte den med Telenor! Men først, hvor lenge siden er det den ble kjøpt? Er det over 1 år så kan man få åpna sperra. da kan du åpne den her : http://telenormobil.no/kundeservice/operat...atorlaskode.jsp Men er den under 1 år så kan den være låst, men trenger ikke, står som regel utapå eska på et klistremerke om den er låst. Hvilken mobil er det?? er en del mobiler som aldri har vært låst fra Telenor. edit: selv om den ikke er fullt et år, så kan du prøve å åpne den hos telenor alikavel, hvis butikken har hatt den på lager lenge, så kan den være over et år Endret 25. november 2003 av geokri Lenke til kommentar
erik54 Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 det er en T610.. kjøpte den i sommer. har da kjøpt mobiler før som jeg har vidreført abbonement, og som jeg aldri har trodd vært sperret. har bare aldri tenkt no særlig over det.. men så lurte han som ville kjøpe moben min på detta da, og da ble jeg litt usikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå