Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor blir jeg glodd på? Hvorfor glor du på en kvinne?

Anbefalte innlegg

Ikke vær redd...

Vi kan ikke noe for det. Når vi ser noe vi liker klarer vi liksom ikke la være å se litt ekstra.

Vi er kanskje creepy, men vi mener ikke å være det.

Ta det som et kompliment :)

Er nok flere menn som burde fulgt dette rådet: "Looking at cleavage is like looking at the sun. You don't stare at it, it's too risky. You get a sense of it then you look away."

https

bare en kommentar:

morsomt som det er, så ser jeg der jeg vil i offentligheten. spesielt når jenter går med pupper synlig. idgaf

stirrer ikke i minutter akkurat, men jeg kikker, ser hun meg kikke, så ser jeg videre tilbake. problem?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du har en unormal klesstil som omtales som "mystisk", og du lurer på hva som får folk til å legge merke til deg... Jeg vet ikke om du noen gang kommer til å finne ut av dette mysteriet. Det kan jo dreie seg om nesten hva som helst.

Men selvfølgelig er det ikke derfor du skriver dette innlegget. Du skriver innlegget for å fortelle om all oppmerksomheten du får, mens du spiller dum, slik at folk på forumet kan fortelle deg at menn synes du er pen. Billig og risikofri måte å booste selvtilliten. Gratulerer.

Løgn avga det klart beste svaret, velfortjent cred.

Vi menn kikker litt ekstra på flotte damer. Hvis jeg ser en stygg dame derimot, ser jeg vekk/ned på tlf e.l. med en gang. Sånn er det. Og det tror nok også jeg du visste, egentlig ;)

Du er nok ikke stygg. Legg ut/send bilde hvis du trenger enda mer bekreftelse..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ta det som kompliment. De ser nok på deg fordi du er skjønn. Jeg vet hvordan det føles å være usikker på seg selv. Jeg tror nok at de fleste har vært der. De fleste kan bli usikker. De fleste er redde for å ikke bli akseptert. De fleste kan føle seg bra men samtidig føle en type usikkerhet.

Men husk: se dine egne verdier og egenskaper. Tenk på ditt indre. Det er der skjønnheten kommer i fra til syvende og sist :). Lær deg å være trygg på deg selv uten anerkjennelser fra andre. Vær glad i hvilke trygghet du kanskje får fra dine nærmeste.

Let opp dine positive sider. Eller dine spesielle verdier.

For eksempel: jeg er en bra person fordi jeg er ordentlig og gammeldags og er empatisk og snill. Følsom og god. Liker å leve et harmonisk liv med orden i sakene. Gjøre det beste en kan. Være den man er. Og like "innholdet" i seg selv. Hehe det er slik jeg bruker å si om meg selv. Det er ikke bare et utseende. Vi må bare være den vi er utseendemessig og gjøre det beste ut av det. Det er det innvendige som gjør folk glade. Husk den. :). Det spiller ingen rolle hvilke utseende du har bare du gjør det beste du kan. Lykke til!

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

Min er mer sånn... Se på meg, se så mørk jeg er, la meg være i fred, takk. Vanskelig å forklare men jeg regner med du skjønner hva jeg mener.

Får en assosiasjon med The Breakfast Club

Hvis 'bare' menn glaner, så er du ikke pen i damers øyne, for de stirrer da mer enn menn. (de prøver å skjule det, men hvis du bruker reflekterende objekter for å følge med, så burde du da i så fall fått det med deg)

Hvorfor menn glaner er vanskelig å si. Du er uansett unik ;)

Lenke til kommentar

Om folk stirrer på deg så er det enten fordi du har et unik aspekt ved deg, eller så er det din egen selvtillit som søker etter provokasjoner. Mest sannsynlig er det sistnevnte som skaper problemer for deg, selv om førstnevnte også kan være en faktor.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om folk stirrer på deg så er det enten fordi du har et unik aspekt ved deg, eller så er det din egen selvtillit som søker etter provokasjoner. Mest sannsynlig er det sistnevnte som skaper problemer for deg, selv om førstnevnte også kan være en faktor.

Støtter den. 

Lenke til kommentar

er du "stygg" så glor ikke mannfolk på deg,
fordi du er direkte ubehagelig å se på rent fysiologisk.

er du derimot pen fysiologisk så stirrer menn automatisk,
det er slik vi menn er konstruert,-nok så overflatiske vil jeg si.
mannen jakter instinktivt etter noe pent og vakker,
og kvinnen pynter seg nettopp for å tiltrekke seg jegeren,
(visste du det at sminking er basert på å etterligne de naturlige kjemiske reaksjoner som oppleves som tiltrekkende,
lik parfyme har samme funksjon bare i duft form),
oftest ubevisst fra begge parter.

vis du i tillegg eier en pen personlighet så glor menn enda mer,
uviten om hva de glor på men likevel føler en tiltrekning mot det usynlige de ikke kan identifisere.

for øvrig skal det sies at jeg ofte tar meg selv i å bli bergtatt av ei vakker jente med vakre fysiologiske trekk med seg,
hvor jeg da føler en sterk trang til å stirre for å komme "nærmere" det vakre(en slags øye tilnærming),
samtidig som jeg i min underbevissthet  tolker huden og håret osv hennes for å finne ut om hun er frisk til å ha sunne barn.
samtidig kommer den mer overflatiske delen av meg å tolker de erogene stedene;puppene,rompen og leppene osv,
for å se om jeg vil begjære henne eller ikke.

vis du blir mye glodd på uten å "gjøre deg til" unødvendig så ta det som et komplement,
fordi da bor det noe i deg som tydeligvis menn finner tiltrekkende.
vis du hadde vært "stygg" så tror jeg ikke menn ville glodd i så stor grad,
nettopp fordi menn hadde fort mistet interessen for noe dem ikke begjærer.

Endret av t_o_m_m_y
Lenke til kommentar

Som du sikkert har skjønt til nå... Absolutt ingen fare! Du er attraktiv. Du er noe vi rovdyr hviler øynene på. Og kler du deg litt utenom "normalen" er det enda større grunn for å se på deg. Men desverre finnes det menn, meg inkluder, som glor. Vet ikke helt hvorfor, men jeg liker å tenke på hvordan du er naken... Og hva jeg kunne ha gjort med deg... Jeg skjønner at dette høres rimelig kleint ut. Men det er heldigvis flesteparten av oss som har blitt sosialisert nok til å holde fingrene av fatet.

Anonymous poster hash: 3b98a...cd0

Lenke til kommentar

folk stirrer veldig på meg. Jeg er mann/gutt. Men igjen jeg oppfører meg jo der etter, også pleier jeg å gå med et gigantisk headsett og hører på musikk, samtidig som jeg klær meg veldig respektabelt. Det er en kles stil som kræsjer veldig med hva normalen tilsier at du skal oppføre, og kle deg som. :)

Om det er et problem at folk stirrer på deg, så bli usynelig! Begynn å kle deg i nøytrale klær og ikke gå rundt med push up BH og utrigninger av puppene dine. Gå med løse klær, skjul formene dine så skal du se at de aller fleste begynner å ignorere deg ^^

Endret av Andysowhatgg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...