rajiv Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 HeLLo! Hvordan får jeg satt opp PHP på min home ftp server som er på 20MB? Plz hjelp meg. Har et til spørsmål, passer kanskje ikke inn i dette forum headen men spør allikevel. Hvordan får jeg satt opp en MySQL server? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hvis jeg var med på spørsmålet ditt, kan du jo bare bruke home.no.net (start.no) i stedenfor.. Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Du kan nok ikke bare "sette opp en php server" på home.no, desverre. home.no.net (start.no) støtter php, så du kan jo bruke det. Når det kommer til MySql, så er nok det beste å leie deg en database, noen få gir ut gratis, men de pleier som regel å ha ekstremt dårlig hastighet. Hvis du ikke kjenner noen som kan låne til deg da. Hvis du bare skal bruke det til testing, så er det ikke så vansklig og sette opp på din hjemme-pc. edit: Smidt kom litt før meg Endret 25. november 2003 av -swifty- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå