Gå til innhold

Elske USA tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skattepengene skal komme de svakeste til gode...

IKKE de som betaler noen millioner i skatt...

Når man vedtar almene velferdsordninger, må man finne seg i at alle benytter seg av dem.

Forøvrig er det norske skattesystemet ikke designet for bare å hjelpe de svakeste. Sosialistene synes det er et poeng å drive inntektsfordeling mellom dem som tjener 300k og dem som tjener 500k.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Skattepengene skal komme de svakeste til gode...

IKKE de som betaler noen millioner i skatt...

Ehm, jo, skattepenger skal komme alle til gode...

Joachim mottar ikke masse annen støtte, siden han åpenbart har ganske mye penger i familien. Ledighetstrygd, etc. har han ikke...

Rike folk er folk de og...

Lenke til kommentar
Joachim mottar ikke masse annen støtte, siden han åpenbart har ganske mye penger i familien. Ledighetstrygd, etc. har han ikke...

Når foresatte til Joachim betalere mangfoldige millioner i skatt skulle det bare mangle at han får igjen en promille eller to. Synes det er sykt at noen skal måtte betale så mye i skatt. Flat skatt på 10% (på inntekt opp til 1000k) er mitt tips, alt utover det bør være skattefritt. Endret av FiskePinna
Lenke til kommentar
Har HalTan vært i Salt Lake City? Busser er gratis i sentrum, trikkene går hvert fjerde minutt. KJEMPEDÅRLIG kollektivtilbud altså! For SLC er nemmelig en republiaknsk by! Derfor, DÅRLIG kollektivtilbud!!

JA!!

Ja, et par biler per familie. Gjør det deg noe HalTan? Du hadde ikke sagt nei takk til en bil du heller!

Hvert tredje minutt i Maryland (rett utenfor Washington DC).

+ Amerikanske biler er sinnsykt nice. Tøffe muscle-cars også.

+ Simpsons og Futurama

+ Warner Brothers, Hollywood +++ mange andre filmindustrier

+ Billig mat, billige biler, billig bensin, billig bosted.

+ Finnes et sted for alle, no matter if you're black or white

+ De var med og bekjempet ****** under andre verdenskrig

+ Bidrar med verdensfred og sikkerhet.

+ FY ****** for en mat de har :thumbs:

+ Finnes et sted for de rike og de fattige

+ Du kan si akkurat hva du vil uten å bli henrettet

+ Dødstraff (i visse sammenheng) noen fortjener det.

+ De bekjemper terrorisme

+ De har høy nasjonal og internasjonal sikkerhet

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
USA har jo også Amtrak da! Jeg tror jeg trekker den så langt at jeg sier at kollektivtilbudet er BEDRE i USA enn i Norge. Generelt sett.

Amtrak er best for feriereiser, komfortabelt, men nedprioritert på hovedlinjene av de som eier dem og derfor ikke særlig raskt. Jeg husker Santa Fe helst ville beholde persontrafikken California-Chicago selv, men ga seg overfor press fra de andre jernbaneselskapene. Kollektivtilbudet i USA er nok ikke mye dårligere enn i Norge, men her har jo ikke Norge særlig å skryte av heller, sammenlignet med resten av Europa. På godstransport med jernbane er USA best i verden. De har størst volum, er utrolige effektive og faktisk ganske miljøvennlige. Dessuten har amerikanske diesellok best gromlyd i verden... :thumbs:

Lenke til kommentar

haha..

de bedriver bare legitim terror heter det.

intenasjonal sikkerhet my ASS!!

hvem trente bin laden? de bryr seg ikke om, men de er jævlig flinke til å bry seg med ting...

hvem scrambla opp 2 U2 fly fra narvik i 66'?

de fikk nesten sovjet til å mongoklikke på oss for spionasje.

selv gode idioter. missforstått patriotisme.. :thumbdown:

USA kan brenne!! :thumbup:

edit: så en god film fra usa i går. K-PAX. likte den godt.

og så er yellowstone nasjonalpark en veldig fin park.

også i tillegg har de redwood trær der.. forvokste furuer..de er kule!

Endret av el_diablo_21
Lenke til kommentar

haha..

hvem trente bin laden? de bryr seg ikke om, men de er jævlig flinke til å bry seg med ting...

Nå tar jeg deg så sinnsykt seriøst at du aner det kke :thumbup:

Hvem er du til å dømme folk på den måten? Nå kan jeg si : "Se alle ******* kommunistungdommer kan brenne i hellvete fordi dere er alle like dumme og ignorante" "Forbanna røde dritsekker" "måtte dere dø alle mann".

Hvem sier sånn??? Seriøst ; det er sånne folk som deg som gjør at jeg tar kommunismen/sosialismen useriøst. Hold deg saklig og si ting du mener som visse andre her likesinnede med deg så kan vi opprettholde en god diskusjon.

Sånn tredjeklasse språk som det der hører ikke til på månen engang.

Hvis du er så USA fornektende så :

Kast fra deg alt tøyet ditt (regner med at du ikke går med noe særlig merkeklær uansett)

Slutt å spise på McDonalds.

Legg fra deg Colaen, Fanta, Spirte, Powerade, Gatorade, Aquarius etc+++

Slutt å se filmer / tv, begynn å leie filmer på Alis Kebab nede i byen (bollywood movies).

Slutt å bruke bilen din ; tross alt ; USA hjalp Norge å finne oljen i Nordsjøen, og den har de tatt fra oss ??? :angry: Regner ikke med du har bil, fordi da har du jo mer enn andre....

Slutt å bruke PCen din da nesten alt er produsert i Amerika

Slutt å drikke rusbrus.

Slutt å spille spill ; de fleste spill som er ute er produsert i USA.

Kunne holdt på evigheter her, og jeg har just stått opp. Lurer på hvor du hadde stått uten disse tingene.

Håper du skjønte at jeg var bare like idiotisk som du i ditt forrige innlegg, hvis ikke du klarer å holde en seriøst tone synes jeg ikke du har noe å gjøre her engang.

Lenke til kommentar

Glemte en liten ting...

Jeg kommer fra Bosnia og bodde i Bosnia under krigen (fram til 94). Husker veldig godt hvem som kom og hjalp folket der nede. Hjalp MEG personlig. Jeg var en liten unge på 7år når de kom, men husker det som om det var igår. KFOR styrker og FN delte ut alt vi trengte, jeg hadde en veldig god venn fra KFOR. Han heter Richard.

Husker utrolig godt at han lærte meg engelsk de månedene vi var boende på en KFOR/FN leir (hjemmet vårt var okkupert av kommunister).

Serberene der nede kom inni byen vår og SLO og DREPTE små barn på min alder. Husker jeg sto med min bestefar 20 mil utenfor en by som heter Tuzla. Serberene (og Russere) kom og betalte unger for at de skulle grine på tv for å vise hvor forbanna j.... Amerikanere var. :cry::(

Vi fikk til og med penger av de til å få råd til mat.

Jeg vet at denne historien betyr "jack shit" for deg, men kanskje du forstår min vinkling og mitt synspunkt. Og jeg var boende i Bosnia i ett år mens krigen var der, og selv om man er 7 år så ser man mye og vet mye mer enn andre kan ane.

Endret av VeXx
Lenke til kommentar

haha..

Nå tar jeg deg så sinnsykt seriøst at du aner det kke :thumbup:

Hvem er du til å dømme folk på den måten? Nå kan jeg si : "Se alle ******* kommunistungdommer kan brenne i hellvete fordi dere er alle like dumme og ignorante" "Forbanna røde dritsekker" "måtte dere dø alle mann".

Hvem sier sånn??? Seriøst ; det er sånne folk som deg som gjør at jeg tar kommunismen/sosialismen useriøst. Hold deg saklig og si ting du mener som visse andre her likesinnede med deg så kan vi opprettholde en god diskusjon.

Sånn tredjeklasse språk som det der hører ikke til på månen engang.

Hvis du er så USA fornektende så :

Kast fra deg alt tøyet ditt (regner med at du ikke går med noe særlig merkeklær uansett)

Slutt å spise på McDonalds.

Legg fra deg Colaen, Fanta, Spirte, Powerade, Gatorade, Aquarius etc+++

Slutt å se filmer / tv, begynn å leie filmer på Alis Kebab nede i byen (bollywood movies).

Slutt å bruke bilen din ; tross alt ; USA hjalp Norge å finne oljen i Nordsjøen, og den har de tatt fra oss ??? :angry: Regner ikke med du har bil, fordi da har du jo mer enn andre....

Slutt å bruke PCen din da nesten alt er produsert i Amerika

Slutt å drikke rusbrus.

Slutt å spille spill ; de fleste spill som er ute er produsert i USA.

Kunne holdt på evigheter her, og jeg har just stått opp. Lurer på hvor du hadde stått uten disse tingene.

Håper du skjønte at jeg var bare like idiotisk som du i ditt forrige innlegg, hvis ikke du klarer å holde en seriøst tone synes jeg ikke du har noe å gjøre her engang.

:thumbs: Godt sagt VeXx.

El_diablo_21, håper du tar hintet og prøver å være litt mere seriøs med fremtidige innlegg..........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...