blackfish13 Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Klarer ikke lenger å komme inn på pokemon go, har funket fint uten om når serverene har vært nede helt til forige søndag midt på dagen så kom jeg plutselig ikke inn lenger å ettet det har jeg ikke kommet inn prøvd sikkert 100 ganger. Har avinstallert og installert spillet og restartet mobilen ingenting virket. Noen som vett om noe som kan hjelpe? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Har du sjekket hvor mye lagrings plass du har igjen på telefonen? Ingen anelse om det har noe å si, men noe data må jo bli lagret etter spillet er lastet ned og en fortsetter å spille. Lenke til kommentar
blackfish13 Skrevet 26. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2016 Jeg hadde bare 700mb på mobilen så jeg prøvde å slette litt ting så endet til slutt med 2.67gb men funker fremdels ikke... kommer opp GPS Signal Not Found også men det var noe som også kom når spillet fungerte en gang i blandt. Men takk for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå