Myztique Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Gjelder Dell Latitude E6430. Se bilde av feilmeldingen ved oppstart av PC-en. Har Windows CD, men den leser ikke av. Hvordan kan jeg fikse PC-en? Endret 26. juli 2016 av Myztique Lenke til kommentar
toffo Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Hvis partisjonering gikk til h... så må du nok enten få laget en bootbar rescuedisk (DVD eller minnepinne) eller koble opp disken på en annen PC og kjøre partisjonering fra den. Hvis ikke Windows-verktøyene duger har jeg god erfaring med EasUS PartitionMaster - i jungelen av mer eller mindre dugelige utilites... Edit: BTW. At den ikke leser CD'en kan jo være instillinger på boot-rekkefølge i BIOS. Fikser du det er det nok den enkleste løsningen. Endret 26. juli 2016 av torefor Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Den laptopen skal, i teorien, ha en recovey funksjon, se nedenfor. Restart your computer While the computer restarts, press F8 to open the Advanced Boot Options menu If the Advanced Boot Options menu does not open, wait for the Windows logon screen to appear. Then restart your computer and try again Select Repair My Computer using the Arrow keys and press Enter to open the Windows Recovery Environment On the first System Recovery Options window, click Next to select the default option If you are prompted, log on as administrator to continue On the Systems Recovery Options window, click Dell Backup and Recovery In the Restore System window, select the backup file that you want to use to restore your system from the drop-down menu and click Next Lenke til kommentar
toffo Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Den laptopen skal, i teorien, ha en recovey funksjon, se nedenfor. Burde jeg ha tenkt på, er vel på min femte eller sjette Dell laptop... men har aaaldri hatt bruk for recovery. :-) (bank i bordet!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå