insomeseriousproblems Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Du klager på din egen størrelse og er usikker fordi den muligens er for liten, men vil bare ha svar fra "guttaboys" og sier damene heller går til deg pga. stor kuk, men damene sier likevel at den er liten? what?hvor mange gutter er det som har fått en penis i vaginaen sin og som kan gi deg et ærlig svar om hvordan det føles? ja, en tykk penis er bedre for jenter flest, men om du har overbevist deg selv om at gutta med størst kukk har bedre draget på damene, så sier det mer om draget ditt på damer enn noe annet. Jeg blir frustrert over måten du skriver på, og du høres faktisk ut som en kid som har levd de siste årene på internett og er blitt usikker på egen størrelse fordi alle andre sier de har en på 23 cm. lykke til, uansett! 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Vær fornøyd med deg selv som du er. En riktig jente vil like deg med den penis du har. Jeg må ærlig si dette er litt av grunnen til at jeg ville ha det som en boys only tråd. beklager, men det der kan kanskje være greit for de som er beta-hanner. Etter mine år med erfaring, ser jeg rett igjennnom bullshitten. Alle gutta med i det minste litt erfaring med jenter vil se at du prater litt drit nå. Ikke personlig eller vondt ment altså, men det du sier er den samme gamle regla vi har hørt siden tidenes morgen. "its not the size of the boat, but the motion of the ocean". Jeg vet at penisstørrelser er et het tema på jentekvelder. Jeg vet at gutter med god størrelse lever et annet "liv" enn mr.5incher. Og vet du hva, det er helt greit. Det er slik dyreriket foregår. Det er konkurranse. Thats life. Gud hvor mange jenter i alle "klasser" og sosialekretser som direkte latterligjør sin kjæreste/ektemanns penis for så ligge med meg. På tide gutta her inne våkner opp! Men ville helst bare ha guttaboys her inne, for å slippe slike poster. No hate. Du er tydeligvis inne i en omgangskrets full av overfladiske folk som ser på Ron Jeremy som et eksempel på normal kukk og idealmannen. Eller er dere semihomser som ikke er fornøyd hvis ikke dere kan suge dere selv? Beta-hanner my ass. En som har bitteliten kukk og er fornøyd med seg selv er mye mer alfa enn en som sitter og griner fordi kukken hans bare er 18-45 cm. Hva skal til for at du skal føle deg som en mann? 1-2 meter? Folk med stor kukk lever et annet liv, bare Så du puler damer som er i forhold og nyter at de latterliggjør kukken til partneren. Mad respect bro..... Dette kan ikke være noe annet enn en stor trolletråd. Som sagt så har jeg "liten" kukk. Jeg har tilfredsstillt alle damer jeg har vært sammen med, bortsett fra noen one night stands og diverse der jeg bare ville tømme meg. Jeg har vel alltid vært mer alfa enn de såkalte alfaene, eneste de gjør er å bråke. Eller ser du på alfaer som de som får med seg mest damer hjem, altså de som vifter med penger og spanderer drinker/ skjenker dem så jentene ikke vet hva de gjør. Sosiale omgangskretser er veldig forskjellige, virker som om du er inne i en overfladisk en. Prøver ikke å angripe deg personlig. Bare sier min mening rundt det du skriver. Tar du deg nær av det så får du bare rapportere meg Lang historie kort; Sportylady har rett! Endret 5. august 2016 av SlikGårNoDagan 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg