Uderzo Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) Latterlig tråd iom det er trolling Ja, veldig umodent. Rett og slett flaut. Endret 30. juli 2016 av Uderzo 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Latterlig tråd iom det er trolling Latterlig tråd iom det er trolling Ja, veldig umodent. Rett og slett flaut. Er ikke det altså, bare ren erfaring mellom gutta. Men ja penisstørrelse gjør gutter forferdelig usikkre, det merkes godt på svarene her inne. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) Den eneste som er usikker på seg selv i denne tråden er deg. Å lage en teit tråd for å "skryte" av pikken sin er umodent og ganske patetisk. Endret 31. juli 2016 av Uderzo 6 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Den eneste som er usikker på seg selv i denne tråden er deg. Å lage en teit tråd for å "skryte" av pikken sin er umodent og ganske patetisk. no need to be upset er absolutt ingen skrytetråd. jeg er ikke fornøyd med min penis, og mener i all seriøsitet at en tykkelse på en zaloflaske eller 0.5l colaflaske er gjerne det optimale. penisstørrelse handler ikke bare om fysiske størrelsen i seg selv, men også det mentale. Da kvinner biologisk sett er oftest underdanige, så hjelper det med en stor penis for å vise dominanse. Dette viser igjen til mannlighetstrekk som er naturlig atraktive for kvinner flest. (merk at jeg ikke sier ALLE kvinner, men majoriteten av kvinner). ingen grunn til å bli sur, Underzo. Vi er alle i samme båt.. eller nesten alle. Jeg sitter i den båten hvertfall. Dette er en usminket tråd, hvor jeg ønsker at gutta ser emnet i hvitøyet, en tråd med ingen trøst og fornektelse. En tråd hvor ingen holder deg i hånda. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Altså, nå har du vel fått svar som sier det motsatte. Dvs at størrelsen tilsvarende ei cola-flaske er IKKE OPTIMALT! Og dersom du faktisk har ett oppriktig ønske om å ha det bra i senga og at partneren din også har det godt så er faktisk størrelsen du snakker om direkte ødeleggende. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Tykkelse med en halvliter cola-flaske? Du må jo være helt idiot.. Forsøk å stapp en halvliter cola-flaske i kjeften, så forstår du sikkert fort hvor upraktisk det er, og hvilket kjedelig sex-liv du sitter igjen med. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 no need to be upset er absolutt ingen skrytetråd. jeg er ikke fornøyd med min penis, og mener i all seriøsitet at en tykkelse på en zaloflaske eller 0.5l colaflaske er gjerne det optimale. penisstørrelse handler ikke bare om fysiske størrelsen i seg selv, men også det mentale. Da kvinner biologisk sett er oftest underdanige, så hjelper det med en stor penis for å vise dominanse. Dette viser igjen til mannlighetstrekk som er naturlig atraktive for kvinner flest. (merk at jeg ikke sier ALLE kvinner, men majoriteten av kvinner). ingen grunn til å bli sur, Underzo. Vi er alle i samme båt.. eller nesten alle. Jeg sitter i den båten hvertfall. Dette er en usminket tråd, hvor jeg ønsker at gutta ser emnet i hvitøyet, en tråd med ingen trøst og fornektelse. En tråd hvor ingen holder deg i hånda. Ikke smør så tjukt på da, kompis, da blir det så alt for tydelig at du bare troller. Det er ikke mulig å tro seriøst at en penis på størrelse med en colaflasker er optimalt. For det første vil det skape problemer for de aller fleste jenter, og det er antakelig mindre enn et 4-sifret antall menn i hele verden som er slik utstyrt. At størrelsen teller er jeg så klart helt enig med deg i, og da primært sett tykkelse (ikke så mye lengde), men alt innen rimelighetens grenser. I tillegg er det heller ikke slik at størrelsen er alt som teller; det er veldig mange ting som kan "gjøre opp" for det man mangler i størrelse. Det er også mange ting som størrelse ikke hjelper en å kompensere for. Anonymous poster hash: 34a72...896 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Takk for ditt innspill, men dette var egentlig en tråd ment for oss guttaboys, derav merknaden "guttaboys tråd" i tittelen. Men skjønner det ikke stod klart nok. Min feil. Jo min penis er 18 cm i lengde, målt fra oversiden av penis. Jeg har ikke målebånd for å måle tykkelsen, men den kan sammenlignes med en gjennomsnittelig agurk kanskje? Men du tror meg ikke uansett så det er vel mer poengløst. Tullete av deg å si at en penistråd er for guttaboys. Når det kommer til størrelse og nytelse så er en kvinnes mening verdt sin vekt i gull, guttenes mening er verdt sin vekt i bark. Størrelse har lite å si. Hvis din er 18cm og tykkelsen er som en agurk og du regner det som standard så er min bitteliten og veldig tynn, jeg har klart å få alle damene mine til å få orgasme. Jeg får en mistanke om at din sex er jukk jukk sprut. Jeg har aldri fått en dame til å komme med den metoden. Med mine, vet ikke helt men rett under 15cm er ca riktig, så har jeg klart å bunne de fleste damer når jeg har dyttet den så langt inn jeg kan. Jeg forstår ikke hva du gjør feil, men noe er det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Jeg har erfaring med begge deler. Noen er videre enn andre, og noen er kortere enn andre. Men jeg ser ikke helt målsetningene med å treffe livmoråpningen. Det er ikke nødvendigvis særlig behagelig for jenta. At damene er vide er ikke din skyld. Derfor, til damene som leser dette: Gjør kegel-øvelsene deres. Første gang jeg leser at du ikke gir vedkommende som spør om råd eller hjelp skylden for alt i hele verden. Spennende... Anonymous poster hash: bda7e...d36 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Jeg har erfaring med begge deler. Noen er videre enn andre, og noen er kortere enn andre. Men jeg ser ikke helt målsetningene med å treffe livmoråpningen. Det er ikke nødvendigvis særlig behagelig for jenta. At damene er vide er ikke din skyld. Derfor, til damene som leser dette: Gjør kegel-øvelsene deres. Første gang jeg leser at du ikke gir vedkommende som spør om råd eller hjelp skylden for alt i hele verden. Spennende... Anonymous poster hash: bda7e...d36 Ja vel. Hva så? Burde jeg ha gjort det? Eller var ikke dette kritikk, men snarere usakelig vås? Uff... håper ikke du har tenkt å irritere alle med å obsesse over meg, og kommentere alt jeg gjør og sier fremover. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Takk for ditt innspill, men dette var egentlig en tråd ment for oss guttaboys, derav merknaden "guttaboys tråd" i tittelen. Men skjønner det ikke stod klart nok. Min feil. Jo min penis er 18 cm i lengde, målt fra oversiden av penis. Jeg har ikke målebånd for å måle tykkelsen, men den kan sammenlignes med en gjennomsnittelig agurk kanskje? Men du tror meg ikke uansett så det er vel mer poengløst. Tullete av deg å si at en penistråd er for guttaboys. Når det kommer til størrelse og nytelse så er en kvinnes mening verdt sin vekt i gull, guttenes mening er verdt sin vekt i bark. Størrelse har lite å si. Hvis din er 18cm og tykkelsen er som en agurk og du regner det som standard så er min bitteliten og veldig tynn, jeg har klart å få alle damene mine til å få orgasme. Jeg får en mistanke om at din sex er jukk jukk sprut. Jeg har aldri fått en dame til å komme med den metoden. Med mine, vet ikke helt men rett under 15cm er ca riktig, så har jeg klart å bunne de fleste damer når jeg har dyttet den så langt inn jeg kan. Jeg forstår ikke hva du gjør feil, men noe er det. Jeg ønsket en tråd om penis for menn å diskutere seg i mellom. Jenters mening om hva som er best er igrunn likegyldig i denne tråden, da jeg ønsket å diskutere dette med penisstørrelse med andre menn. Det er vi gutta som sitter med utstyret og byrden til slutt. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Du er langt over snitt i penisstørrelse, og langt over på øvre sjiktet i det som er normalt før det blir freaky. Jeg har en stor en selv, og har truffet livmorhalsen iblandt. Noen liker det, andre ikke. Det fikses lett ved å bytte posisjon. Beste penetrasjonen får du i variasjoner av misjonær/sidelengs/doggie. Og jeg har forøvrig fått langt fler komplimenter på at det er deilig med tykkelse, enn lengde. De aller fleste merker ikke noe spesielt mer om man setter den inn hele veien, enn om man bare putter den halveis/to tredeler inn. Så det er nok mye psykisk, både for deg og også jentene du er sammen med. Hadde du hadde bedre selvtillitt og vært snillere mot penisen din tror jeg også du lettere hadde opplevd orgasme, så dette sitter mest i hodet. Med mindre du dar går på noe medisiner f.eks, som antidepressiva. Endret 3. august 2016 av misanthrope Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Dette er det dummeste jeg har lest idag, så må jo selvfølgelig svare. min penis er 13 cm (og relativt tynn) og selv jeg har av og til hatt samme problemet med "friksjon", men det var mer pga. at jeg runket med deathgrip selv. Prøv å avstå fra sex/runking i en uke og ha sex etter det. Ikke meninga å le, men du er seriøs? Greit at det fungerer for deg, men hva med dama da? Har du fått noen tilbakemeldinger? høres ikke ut som du er så erfaren. om du får dama til å bli skikkelig tent og du vet hva du gjør, så holder det med en finger. selføgelig har jeg fått tilbakemelding, og har ikke hatt noen som har vært misfornøyde enda. Endret 3. august 2016 av insomeseriousproblems Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Du er langt over snitt i penisstørrelse, og langt over på øvre sjiktet i det som er normalt før det blir freaky. Jeg har en stor en selv, og har truffet livmorhalsen iblandt. Noen liker det, andre ikke. Det fikses lett ved å bytte posisjon. Beste penetrasjonen får du i variasjoner av misjonær/sidelengs/doggie. Og jeg har forøvrig fått langt fler komplimenter på at det er deilig med tykkelse, enn lengde. De aller fleste merker ikke noe spesielt mer om man setter den inn hele veien, enn om man bare putter den halveis/to tredeler inn. Så det er nok mye psykisk, både for deg og også jentene du er sammen med. Hadde du hadde bedre selvtillitt og vært snillere mot penisen din tror jeg også du lettere hadde opplevd orgasme, så dette sitter mest i hodet. Med mindre du dar går på noe medisiner f.eks, som antidepressiva. Greia er vel når man da får høre indirekte at man har en liten penis selv om man er over gjennomsnittet. Som nevnt så har flere av mine friendswithbenefits(fwb) sagt det til meg. Du har ikke fått oppleve slikt selv? Dette er det dummeste jeg har lest idag, så må jo selvfølgelig svare. min penis er 13 cm (og relativt tynn) og selv jeg har av og til hatt samme problemet med "friksjon", men det var mer pga. at jeg runket med deathgrip selv. Prøv å avstå fra sex/runking i en uke og ha sex etter det. Ikke meninga å le, men du er seriøs? Greit at det fungerer for deg, men hva med dama da? Har du fått noen tilbakemeldinger? høres ikke ut som du er så erfaren. om du får dama til å bli skikkelig tent og du vet hva du gjør, så holder det med en finger. selføgelig har jeg fått tilbakemelding, og har ikke hatt noen som har vært misfornøyde enda. Er absolutt erfaren kompis what ever makes you sleep at night neida, bra at det fungerer for deg, det mener jeg virkelig. Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Jeg har opplevd såpass store peniser at det gjør vondt når jeg hadde sex. Det er ikke bare en fordel med store peniser. Vær fornøyd med deg selv som du er. En riktig jente vil like deg med den penis du har. Jeg må ærlig si : faller jeg for en mann så spiller det ingen rolle om han har stor eller liten penis. . Det viktigste er at jeg føler meg tiltrukket og forelsket i han. Og at jeg liker hans personlighet. Endret 4. august 2016 av Sportylady 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Jeg har opplevd såpass store peniser at det gjør vondt når jeg hadde sex. Det er ikke bare en fordel med store peniser. Vær fornøyd med deg selv som du er. En riktig jente vil like deg med den penis du har. Jeg må ærlig si : faller jeg for en mann så spiller det ingen rolle om han har stor eller liten penis. . Det viktigste er at jeg føler meg tiltrukket og forelsket i han. Og at jeg liker hans personlighet. dette er litt av grunnen til at jeg ville ha det som en boys only tråd. beklager, men det der kan kanskje være greit for de som er beta-hanner. Etter mine år med erfaring, ser jeg rett igjennnom bullshitten. Alle gutta med i det minste litt erfaring med jenter vil se at du prater litt drit nå. Ikke personlig eller vondt ment altså, men det du sier er den samme gamle regla vi har hørt siden tidenes morgen. "its not the size of the boat, but the motion of the ocean". Jeg vet at penisstørrelser er et het tema på jentekvelder. Jeg vet at gutter med god størrelse lever et annet "liv" enn mr.5incher. Og vet du hva, det er helt greit. Det er slik dyreriket foregår. Det er konkurranse. Thats life. Gud hvor mange jenter i alle "klasser" og sosialekretser som direkte latterligjør sin kjæreste/ektemanns penis for så ligge med meg. På tide gutta her inne våkner opp! Men ville helst bare ha guttaboys her inne, for å slippe slike poster. No hate. Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Jeg skal ikke blande meg inn i denne diskusjonen om det er kun guttesvar du vil ha. Beklager men jeg fikk sagt min mening 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Men seriøst, mann, hvordan kan du oppriktig tro at pikk på størrelse med en Zalo-flaske er det optimale? For øvrig, hvis du er interessert i litt real man-to-man snakk om emnet, sjekk ut r/bigdickproblems Der finner du no-bullshit prat om emnet uten hverken macho-posering eller det du kaller "beta". Kanskje du til og med får et litt mer realistisk bilde av hva som faktisk eksisterer. Faktum er at lengde er oppskrytt. Og beklager, men 18cm er meningsløst - du får ikke utnyttet alt, da du vil bunne de aller fleste kvinner og det er alt annet enn behagelig. Det er tykkelse som gjelder, men allerede ved 14-15cm omkrets (litt tynnere enn dorull) begynner mange kvinner å få problemer med å skulle motta - så uttalelsen din om at en Zalo-flaske skulle være optimalt henger så lite på greip at jeg lurer på hva du røyker, rett og slett. Anonymous poster hash: 34a72...896 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Jeg har opplevd såpass store peniser at det gjør vondt når jeg hadde sex. Det er ikke bare en fordel med store peniser. Vær fornøyd med deg selv som du er. En riktig jente vil like deg med den penis du har. Jeg må ærlig si : faller jeg for en mann så spiller det ingen rolle om han har stor eller liten penis. . Det viktigste er at jeg føler meg tiltrukket og forelsket i han. Og at jeg liker hans personlighet. dette er litt av grunnen til at jeg ville ha det som en boys only tråd. beklager, men det der kan kanskje være greit for de som er beta-hanner. Etter mine år med erfaring, ser jeg rett igjennnom bullshitten. Alle gutta med i det minste litt erfaring med jenter vil se at du prater litt drit nå. Ikke personlig eller vondt ment altså, men det du sier er den samme gamle regla vi har hørt siden tidenes morgen. "its not the size of the boat, but the motion of the ocean". Jeg vet at penisstørrelser er et het tema på jentekvelder. Jeg vet at gutter med god størrelse lever et annet "liv" enn mr.5incher. Og vet du hva, det er helt greit. Det er slik dyreriket foregår. Det er konkurranse. Thats life. Gud hvor mange jenter i alle "klasser" og sosialekretser som direkte latterligjør sin kjæreste/ektemanns penis for så ligge med meg. På tide gutta her inne våkner opp! Men ville helst bare ha guttaboys her inne, for å slippe slike poster. No hate. Dette oppsummerer vel egentlig hele tråden og intensjonen din Det er ikke mye alfa over din oppførsel om du føler deg utilstrekkelig. Da har du misforstått begrepet. Og det er heller lite alfa å bløffe i trådtittelen om du kun prøver å få oppmerksomhet og bekreftelse. Skrytetråd. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Pikk på 18 cm er i korteste laget. Ca hva jeg har selv og skulle gjerne hatt to tommer til i lengden, i alle fall én tomme og litt tykkere. Ikke alt handler om å tilfredsstille kvinner heller. Dere generaliserer en viss penisstørrelse som mer en nok for alle, men skjønn at 18 cm pikk tar seg annerledes ut på en fyr som er 160 cm høy kontra en som er 180-200 cm høy. 20,5-23 cm tar seg bedre ut for den siste kategorien. Alle men har ikke tynne lår slik at de kan få på seg jeans som er 30" slim-fit. Har man kraftige lår blir 18 cm i praksis til 9-12 cm i en rekke stillinger. Endret 5. august 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg