Pande Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 "Kong Harald" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Litt spesielt gatefotografi må jeg si, men det er jo vannveien, så det er vel innafor.. Et flott bilde av hurtigruta. Kanskje den helst skulle vært litt mer til venstre i bildet, men det bryr vi oss ikke om...gjør vi vel? Lenke til kommentar
Pande Skrevet 26. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2016 Litt spesielt gatefotografi må jeg si, men det er jo vannveien, så det er vel innafor.. Et flott bilde av hurtigruta. Kanskje den helst skulle vært litt mer til venstre i bildet, men det bryr vi oss ikke om...gjør vi vel? Gatefoto langs sjøveien blir nok ikke en trend fra min side, men må jo prøve litt andre ting innimellom. Fikk ikke flytta hurtigruta tilbake, så da ble det som det ble:-) Håper dere er fornøyd med turen, tross de stadige værskiftene. Det er bare sånn det er... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Passer godt med Kongen i slik majestetisk natur, ja! Fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg