akelbo Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Introduserer et nytt brett, to nye figurer og flere små endringer.Rainbow Six Siege får ny utvidelse neste uke Lenke til kommentar
Rashaku Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 er vel hackere som er hovedproblemet for spillet er i Plantinum 2, å hver andre match er det folk med synlig wallhack som ikke prøver å gjemme det engang Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 er vel hackere som er hovedproblemet for spillet er i Plantinum 2, å hver andre match er det folk med synlig wallhack som ikke prøver å gjemme det engang På konsoll også, eller bare pc? Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) er vel hackere som er hovedproblemet for spillet er i Plantinum 2, å hver andre match er det folk med synlig wallhack som ikke prøver å gjemme det engang Får bare håpe BattleEye, ikke er langt unna. Mye som tyder på at det nærmer seg en beta release. Frem til det kommer jeg dessverre ikke til å røre det, noe som er veldig synd, for det er det artigste FPSet jeg har spilt på mange år. Edit: BattlEye Beta lanseres visst natt til torsdag, om jeg har forstått tidssonene riktig Endret 26. juli 2016 av olefurz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå