Kurt Lekanger Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Nyttige tastatursnarveier og innstillinger.Disse skjulte Netflix-snarveiene tipper vi du ikke har vært borti før Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Kan dere komme med tips til hvordan en kommer seg på nettsiden til Netflix? For denne informasjon har liten nytte ellers.. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 26. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2016 Kan dere komme med tips til hvordan en kommer seg på nettsiden til Netflix? For denne informasjon har liten nytte ellers.. Netflix.com. Har lagt det inn i saken nå :-). 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Det jeg egentlig mente var at netflix.no ikke fungerer, eller netflix.com/no for den saks skyld.. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 26. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2016 Det jeg egentlig mente var at netflix.no ikke fungerer, eller netflix.com/no for den saks skyld.. Hm... det virker her hos meg. Kan være et midlertidig problem. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Muligens en skal kalle det for brukerfeil og at det kan ha noe å gjøre med UnoTelly netflix.com funka og ble da sendt til /ca (Canada), slo av UnoTelly og kom til /no, men med UnoTelly på så funker ikke netflix.no Men, skal jeg resubbe så blir det nok å gå via Canada da det koster $9.99 vs 99 NOK ($9.99 = 65 NOK) Lenke til kommentar
G Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Tenker som så at det tas for gitt at folk kjører Netflix i fra et PC-grensesnitt, og ikke som en app på Smart-TV, PS4-konsoll med flere. Eller blir det en oppfølger som dekker flere grensesnitt? Min erfaring med PS4, det er at selv om du har endret fra gul til hvit undertekst og andre slike preferanser, så er det ikke alltid Netflix-appen følger dine innstillinger. Plutselig så har du gul undertekst på et eller annet materiale av for meg som bruker uforståelige grunner. En annen ting, er underteksstørrelsen. Er kjedelig når den dekker halve ansiktet til skuespillerne, altså har blitt for stor. Dette er også noe som dynamisk kan se ut til å plage brukere, at det ikke er konsistent, og ikke alltid følger brukerens innstillinger for undertekster. En gang fant jeg to engelske undertekstinnstillinger, en som var (CC) og en som ikke hadde (CC). Da var den med (CC) enormt stor i forhold til den andre, altså på Playstation 4 appen. Jeg synes at Netflix bør rydde opp i det, slik at innstillingene online faktisk følges. Husker også spesiellt at når Netflix hadde en storendring, der man som bruker måtte akseptere om man villa ha "vanilje, sjokolade eller jordbær" så var det ihvertfall krevende å se på gule undertekster og det ene med det andre. Måtte logge meg på web for å sjekke innstillinger etter å ha valgt "sjokolade". Dessuten så ønsker jeg at Netflix presser på rettighetsorganisasjonene om at hele verden skal ha like stor valgfrihet som amerikanerne ihvertfall på noe så banalt simpelt som undertekster. At de andre rettighetene ikke er så lett å gi vekk fra rettighetsorganisasjonene det kan jeg forstå delvis. Men på underteksting, det er jo helt absurd at jeg ikke kan ha engelsk undertekst på det meste her i Norge, når tjenesten faktisk drives av et engelsk og spanskspråklig land (USA). Jeg er forresten Altibox-fiberkunde, dersom det i det hele tatt skulle ha noen innvirkning på undertekster. Nevnes for sikkerhetsskyld. Endret 26. juli 2016 av G Lenke til kommentar
Romain Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Beste tips: Ikke bruk nettleseren! Nettleseren gir elendig lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå