Mckth2 Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Bilen sviver greit, men med en gang jeg slår av eller på Air condition hakker den, virker som motoren skal daue ett lite sekund før den kommer seg igjen. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Hvor ille er det? Det er ikke unormalt at den drar litt på tomgang med en gang du skrur på AC, men om det høres ut som den mister takten og kneler av AC så kan det være tomgangsregulatoren. Lenke til kommentar
Mckth2 Skrevet 26. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Fikk ikke lastet opp her, men se video her: https://youtu.be/7U2ho5Hy18c Endret 26. juli 2016 av Mckth2 Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Alle biler jeg har hatt øker tomgangsturtallet når AC slås på, siden kompressoreren er litt tung å dra rundt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Alle biler jeg har hatt øker tomgangsturtallet når AC slås på, siden kompressoreren er litt tung å dra rundt Når ting er i orden, er det slik. Dersom tomgangsregulatoren sliter, kan det bli som TS opplever. Kan også være andre ting. Har du lest ut feilkoder? Selv på min gamle -99 Opel fikk jeg feilkode som viste at det var feil på tomgangsregulatoren, som måtte byttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå