Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

samboer lyger om gutter( mobilsniker fordi jeg vet hun lyger) brudd

Anbefalte innlegg

hei! traff drømmedama for to år siden i usa da vi jobbet sammen . vi er 24 år.hun flyttet til min by, men vi har hatt et turbulent forhold. helt siden starten av forholdet (for to år siden) da vi holdt på var vi glad i hverandre og skulle ikke ha sex med andre. Bestemora døde, og daten våres ble avlyst da hun ville sørge hjemme alene. bestemte meg for å komme med blomster for å trøste henne, men fikk vite av roomaten at hun hadde gått ut på fest. dagene gikk , og fikk høre at hun hadde sex med en fra tinder som hadde stoppet i byen noen dager. hun ringer meg 4 dager senere, sier hei gullet, forteller hvor mye hun savner meg. jeg sier cut the crap, vet du har hatt sex med en annen, nei det var barndomskompisen osv. kjempebullshit, da roomien sa hun hadde sex med han og at han bodde i leiligheten hos henne. da måtte hun kjapt legge på.

vi bestemte oss for å møtes og snakkes. hun var så lei seg, hun hadde begynt å drikke litt alkohol og ville ut for å for å komme på andre tanker, og ting gikk til helvete. jeg spurte om resten av historien var sann. ja. vi bestemte oss for å være venner men jeg var ganske nedfor av mange grunner så begynte å holde på igjen/være ekslusive fordi  jeg ikke hadde noen andre. fikk lov å se gjennom ipaden, hvor hun slenger drit om meg til fyren, og andre fyrer der det står : hva skjedde med han taperen som ringte hele tiden mens vi rota?" nei, fysj, han drittsekken skulle hun aldri se igjen. 

tiden gikk, og vi skjønte at ting kunne fungere hjemme, til tross for at ene er fra stavanger og andre er fra sandefjord. vi ble sammen , men tinder, som hun sa hun hadde sletta? nei det hadde hun enda, det skulle hun ha, for å finne venner. hva faen. hun var likegyldig, og sa hun kunne slette det som hun gjorde fra mobilen. fant etterpå ut at hun hadde skrevet med en fra tinder på ipaden etter enigheten, sa ingenting, men ba hun slette det og. 2 uker gikk og fant ut hun hadde skjult forholdet våres for enkeltpersoner på facebook. dette var venner, og en bekjent som var håpløst forelsket men litt retarda som hun ikke ville såre. ble helvete og sa det ikke var greit.  det ikke var greit. det endte opp med at jeg fikk lov til å ta mobilen og se gjennom alt, for å bygge opp tilliten igjen. all clear, fresh start, men, så jeg  når hun var på mobilen f.eks kan man dobbeltklikke på iphones for å se recent apps. så ofte en app, som jeg fjerna fra recents, , for å se om den kommer opp igjen. og javisst, 3-4 ganger i uken var hun inne på keepsafe, en mappe som skjuler bilder. hun nektet for å kunne passordet, og jeg sa fck off, da kunne hun det. masse nakenbilder av eksen. hun lovet å kutte all kontakt, slette han, blocke han , slette alt med han. siden har hun skrevet med han 3-4 ganger selv om hun var veldig klar over at vi ikke skulle gjøre slikt. tiden gikk, 4 måneder, og avsluttningsfesten ble hun sjekket opp en fyr,  hun nekta for det, så gikk bort og spurte amerikaneren. han fortalte meg , " anything to help you out. she is crazy, and she is definitely trying to hook with me. sorry bro, but she is bad for you I can tell." 

måtte bære hun ti meter og sjekke inn på hotell og sitte barnevakt etter å ha holdt håret hennes da hun spydde i en time før hun sovna på badet.

har tatt hun i senere tid å avtale treff med sketchy folk, "barndomsvenner" osv. spise is og kose litt med en fyr. poenget er at jeg alltid må sitte litt barnevakt  noe jeg absolutt ikke gidder lenger. prøver å slappe av og stresse ned. virker som de hinter til sex og utifra tidligere samtaler når hun viser meg at alle gutter er ikke ute etter sex. 

har alltid prøvd å gi det litt slækk, men ble liksom en vane at hun viste mobilen. jeg ble kanskje litt for sjalu og hun mener jeg nekter hun venner. jeg vil ikke kalle netflix and chill venner, men å snakke med folk som sender penisbilder, eller som spør hun om å sende nudes er jeg ikke fan av heller.

er sikkert mer som jeg ikke kommer på , men skal hoppe til nåtid.

hun snakker med onkelen sin om noe som visst nok er 28 år.  jeg ser rett over mens hun skriver at noe skurrer. jeg spør hvem det er.  noe skurrer, og hun kjenner visst ikke familien, ikke har de samme slekt engang. jeg får se samtalen (pga skurr) jeg måtte vente, (siste nytt er at hun sletter meldinger, så jeg sjekker på ipaden imens (ja , ulovlig, stygt gjort) der forsvant to meldinger gitt. det stod at han savner hun, hvorfor sover du ikke hos meg? :( (klokken 2 om natten) han skulle komme på besøk , (når hun bodde i et annet land) incest? neida, meldingene kunne bare tolkes feil så hun sletta de for hun vet hvordan jeg freaker ut og hun orker ikke drama. dessuten var det inngifta onkel.

nå etter rihanna konsert, skulle hun ut å spise/ ta drinker på  fridays med Jimmy og en venninne. har tidligere hørt etter og forstått at dette er en gammel flamme, og sier jeg ikke er fan, da det er imot våre avtaler om å holde oss langt unna. hun sier at det bare er gamle bestekompisen ( eller noe i den dur) og at det aldri har skjedd noe. jeg sier jeg vet at det har vært noe, og ber henne slutte å lyge mange ganger. hun skriker mens hun spør : tror du ikke jeg vet bedre hvem jeg har hatt sex med og ikke? kom igjen, hvor mange nordmenn er det som heter jimmy som du kjenner når du kun har en på facebook.

jeg vet jeg var invitert på fridays, men vet hun lyger. hun sier: har du vært på facebooken min nå? hun legger på, jeg går hjem fra byn og til hotellet bare fordi jeg vet hun lyger og hun innrømte selv at der står det noe drit. (må skynde meg før meldingene forsvinner) tar et bilde med mobilen før meldingen forsvant. jeg leser kort forklart: 2014: 

du er den eneste jeg vil ha i livet mitt, du er så deilig, pen , er så herlig å ha deg inni meg, vil ikke ha sex med noen andre resten av mitt liv, du er den eneste for meg osv osv.

jeg går tilbake til fridays, spiser med noen venninner av hun som ble invitert når jimmy ikke kunne. 

hun sa greit, det var kanskje ikke sant, men jeg prøvde bare å hooke venninna mi med han. (idgaf) 

hun sier ikke unnskyld, bare at vi hadde bare sex en gang, men vi er bare venner..

jeg sier "du har løyet meg opp i trynet 10 ganger i dag, tror du jeg tror på sex en gang greia?
hun reiser vekk 14 dager, hun har en jente på snap som ligger rett under meg med en hotstreak på 14.

jeg får med meg dag 1 at dette er en gutt. spør hun hver dag i 3 dager. 3 dagen forsvant hun.  hun påstår hun må ha sletta hun, eller at hun aldri hadde lagt hun til i utgangspunktet. jeg spør få se, og sier da jeg får mobilen at jeg er 99 % sikker på at det er en gutt. hun ler, og inrømmer at det er en random, men at hun ikke har adda han og han bare har sendt masse snaps. jeg går mot blokkerte personer og der lå hun, og da klikka hun, da hadde jeg faen meg ikke lov til å se alikevell. denne gutten het victoria som hun hadde endret navn til, og de hadde en hotstreaks på 12 , som FAEN MEG IKKE KOMMER AV SEG SELV. sa hun endret navn  så jeg ikke skulle  klikke, men aner ikke hvem dette er.

nekter å unnskylde seg, fordi at hadde ikke jeg vært sjalu og sneket, hadde krangelen aldri skjedd.

jeg sier så da er det plutselig greit å invitere eksen ut på middag da? ja, jeg gjør som jeg vil.

jeg ringte eksen der og da og inviterte hun ut på middag på høyttaler, det takket hun ja til. 

hun må jo lære  :wee:

neida, tinder og rett til å prate drit om meg til eksen.

kom over i en prat med broren angående bestemoren for et halvt år siden og jeg sa det var trist å høre. nei han hadde aldri møtt hun engang, hun døde for 20 år siden. jeg spurte hun og hun løy videre (sikkert for å ikke såre meg) men ble helt knust da hun visste at jeg visste det.

vi har hatt andre problemer , men er dette det går i.

har gitt henne så mange siste sjanser at nå vet jeg ikke om jeg bryr meg engang.

Hennes side: jeg sniker i privatlivet hennes , mobil , ipad, messenger, får ofte se. (buster hun hver gang for en løgn når jeg først ser på en spesifikk ting) 

jeg er arbeidsløs, hun mener jeg ikke prøver og ligger hjemme med vilje. (er deprimert mm, går til psykolog 3 ganger i måneden, mistet motivasjonen) 

hun mener jeg ikke holder ting jeg lover. 

til hennes forsvar var jeg en skikkelig "player" i starten , men oppførte meg skikkelig med henne. en kollega av meg hadde samme navn og hun kan ha missforstått da denne personen så  og si pulte 30 stk uansett utseende.  kanskje hun ikke tok oss seriøs i starten. kanskje hun mistenkte at jeg lå rundt?

kanskje hun løy for å unngå  å såre meg om enkelte ting som allerede hadde blitt gjort?

kanskje hun ikke visste at noen av gutta var ute etter å ligge med henne?

i min by kjenner hun få/ingen, kanskje hun kjeder seg veldig når jeg ikke er hjemme, at hun søker selskapet hun kan få via messenger/ snap uavhengig om hva historien er? hun maser hele tiden om å flytte til hennes by, da hun har vært her et år uten en skikkelig jentekveld...

hun 

uansett, jeg sier jeg kan ta i et tak, at jeg har meldt meg på fag og skole, og skal gå all in tross sykemeldingen, kutte ned på sjalusien, vis hun lover å aldri lyge igjen. men påpeker at f.eks tinder, keepsafe og dødsfall for å slippe unna folk, endring av navn og sletting av meldinger gjør det vanskelig å styre unna når noe sykt random plutselig skjer. hun sier starten av forholdet var spesielt og at hun ikke er sånn lenger og aldri kunne løyet om sånne ting igjen.

jeg sier hun skal slutte å føle at jeg sitter barnevakt, hvis hun slutter å gi meg grunner til å sitte barnevakt men hun mener at med sjalusien min vil det mest sannsynlig ikke fungere nå er det slutt og vi ligger på sofaen omtrent som om ingenting har skjedd og hun snakker om å flytte ut.( men hun har ikke bestemt seg enda) og nå må jeg gå rundt med hun i huset i kanskje 2 måneder.

vet jeg kan gjøre det bra og vi kunne hatt det mye bedre dette året med arbeid, ferier osv. men med løgner og sjalusi, men hun vil ikke unnskylde seg for de 2/3 siste ukene, og da nekter jeg å late som ingenting.

er jeg verdens verste kjæreste?

Anonymous poster hash: 8a9a8...749
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trådstarter her: jeg er ingen taper som bare gir etter, selv om jeg var weak i utlandet, blant annet pga dødsfall av 2 venner. det hjalp heller ikke på at jeg lå med en dame  i perioden før som var utro med typen sin selv om hun sa hun var singel til meg.  meg og hun var venner og snakket ut og hengte i flere uker etterpå, , helt til jeg fant ut at når typen kom på besøk, klarte hun ikke å lyge og sa at hun hadde blitt voldtatt, som da en kollega fikk med seg og voldtektsanklager hang over meg på jobb . jeg hadde ingen andre selv nesten 3 måneder etterpå og vi holdt på, tenkte hvis jeg gir det en sjanse., selv om  jeg har ganske godt draget og ser bra ut, så var weak og tenkte at vi var jo ikke sammen , kanskje jeg missforstod at vi egentlig ikke holdt på. 

uansett, vi bodde i en annen by og oddsen for at vi flyttet sammen var liten. men når hun flytter til min by og vil ha barn med meg.

har aldri tatt hun i utroskap og har hatt ganske kontroll, jeg får med meg om hun fiser omtrent,har ikke gjort noe tinder/keepsafe/hengt med eksen det ikke har blitt sagt eller flørtet en drit  etter vi ble seriøse. ikke for å beskytte henne hun har sosial angst og 0 venner i min by og har bodd her et år. kanskje hun tar den oppmerksomheten hun får? hun trenger nærhet og en som lytter og tilbringer tid med henne.

bestevenninen til dama  var utro en gang.  hun filmet det og sendte det til typen, hvem gjør sånn mot bestevenninna om du ikke er imot utroskap? føler kun det går på oppmerksomhet etter vi bestemte oss for å flytte smamen.

er det ingen historie eller forklaring som kunne fått dere vekk fra den tanken ?

Lenke til kommentar

hun har aldri møtt disse gutta, kan hende jeg missforstår at de bare er venner. (står faktisk ikke netflix and chill) eller noe slikt , bortsett fra at noen av de har nevnt at de vil være med hun.

men syns det er noen få samtaler som ikke er helt a4, men er ikke seksuelle nødvendigvis, men vi stryker hele den delen som et argument..

hehe, denial

Lenke til kommentar

Kunne etter linje 10 i trådstarter trygt si at du må bare holde deg singel. Og hold deg singel i noen år til du har fått stabilitet i livet og funnet mer ut om hvem du skal være.

du må være oppmerksom på hvem du omgir deg med

en grei regel å ha for forhold er:

hvis h*n gjør deg til et bedre menneske, gir deg trygghet, kjærlighet, ser deg og gir deg positiv energi så er det greit å være i et forhold, for da er sannsynligheten for at du gjengir det du får tilbake også. 

et forhold skal være noe som gir positiv progresjon i livet, noe som gjør dagen din bedre.

nei, hold deg singel, skaff deg tinder og kjør på med pump 'n dump i noen år, finn deg selv og egen kilde til lykke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...