Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Rygget på bil. Hva er fornuftig pris?

Anbefalte innlegg

Hei

I dag var jeg litt kjapp da jeg rygget ut fra en større parkeringsplass. Etter jeg kikket bak meg, så kom det en bil som stoppet opp bak meg, så begynte jeg å rygge....

Resultatet var at jeg plantet hengerfestet i bilens høyre bakfelg. Litt hell i uhell må være lov.

Jeg snakket selvsagt med vedkommende, og tok like selvsagt på meg all skyld da det var jeg som rygget og ikke så meg skikkelig for.

Jeg sa jeg skulle ordne opp, uten å blande inn forsikringsselskapet. Jeg ga henne navn og nummer, og hun skulle skjekke med mannen så skulle vi bli enige om en sum.

Det jeg nå lurer på, hva er egentlig en fornuftig sum på noe slikt?

Kan han forvente seg 4 splitter nye felger? Er det mulig å bestille kun 1 felg?

Noen som har erfaring eller noen som helst formening om hva sum jeg bør se for meg, og godta? Dette kommer jo selvsagt an på verdien til felgen da. Resultatet ble en merkbar skade på kanten på den ene "eiken" i felgen.

EDIT:

Se bilde

post-150993-0-86292700-1469485678_thumb.jpg

Endret av Garrian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Supert, da trenger ikke dette bli så fryktelig kostbart. Ja, utrolig heldig både mtp egen bil da det kun var hengerfeste, og da kun felgen på den andre :)

Han ønsket også å utføre en hjulstillingskontroll. Jeg sa at det må han bare gjøre, da dette gjør de gratis hos snapdrive. Jeg kan ikke se for meg at en så liten dunk kan gjøre noe med hjuloppheng? Hva tenker dere?

Vet dere hva disse felgene heter? Evt link til hvor disse selges?

Endret av Garrian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...