G Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) Seriously Det finnes ingen dumme spørsmål.. - er det et ordtak som heter. Endret 25. juli 2016 av G Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Syntes at det er mer festlig at du velger å lage en clickbait-tittel når tittelen du egentlig kunne hatt er mye mer interessant Lenke til kommentar
G Skrevet 25. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) ok, kan fikse Håper jeg tolket deg rett og at du ikke mente denne til overskrift, eller noe som ikke stod på trykk: Det finnes ingen dumme spørsmål.. - er det et ordtak som heter. Endret 25. juli 2016 av G Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 nei for all del la den stå om du vil det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Det er ganske interessant mtp. hvor effektivt vi mennesker har gjort hjulet. Men du skal ikke kjøre bilen din langt inn i skogen før du finner ut at hjul fungerer dårlig utenfor de menneskeskapte rammene. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 25. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2016 Ja videoen er mye mer interessant enn hvor "dumt" spørsmålet i utgangspunktet høres ut. Liker godt Vsauce måte å ta tak i forskjellige emner på Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 ok, kan fikse Håper jeg tolket deg rett og at du ikke mente denne til overskrift, eller noe som ikke stod på trykk: Det finnes ingen dumme spørsmål.. - er det et ordtak som heter. Jada, du tolket riktig. "Why dont animals have ..." er en typisk clickbait tråd ettersom det strengt tatt bare vekker nyskjerrigheten uten å fortelle noe som helst om innholdet og brukes gjerne når den natturlige tittelen og gjerne innhold ikke vekker nyskjerrigheten og interesse i det hele tatt. "Why dont animals have wheels" er jo en mye mer spennende tittel og det beskriver jo også tråden på en god måte og for min del vekker mye mer interesse. Klikket meg egentlig bare inn for å se hva slags tull som var her, men innholdet var jo faktisk bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå