geita_ Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Om så få klarer å gjøre så mye galt, er det virkelig forskjellsbehandling ? Blir veldig interessant fra 6:30 til 12:20, 13% klarer virkelig å gjøre mye når dem vil. Endret 4. august 2016 av geita_ Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Om så få klarer å gjøre så mye galt, er det virkelig forskjellsbehandling ?Ingen vet helt sikkert om forskjellbehandling når politi skyter folk fordi det finnes ikke gode nok databaser enda. Det er god bevis for at svarte forskjellbehandles av rettssystemet og andre steder. Når det gjelder overrepresentering i kriminelle statistikk så er det god bevis på at hovedårsaken er fattigdom. fattige hvite er like voldelige som fattige svarte Endret 4. august 2016 av jjkoggan Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Det er drittsekker overalt. Det betyr ikke at vi trenger å stemple alle som er involvert i samme organisasjon/bevegelse/nasjonalitet/religion/hobby/seksualitet/whatever med de syndene et mindretall er ansvarlig for. Skulle tro vi ikke trengte å minne hverandre på dette i føkkings 2016! Hva syns du som nazister Shruggie? Nei, jeg syntes ikke som nazister. Jeg syntes som meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå