Gå til innhold

Nok en grotesk handling av BLM

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg luktet sarkasme istad men nå stinker du. I like. Mine foreldre kom fra harde kår og landet er ikke mer enn 10 år eller noe sånt nå (fått kallenavn Europas lille afrika) og de flyktet fra en krig med meg og en annen søsken under armen og lite annet. Å så privilegerte vi er.

Men du er fortsatt hvit og bor i et land som har en hvit majoritet (enn så lenge) ?

Så lenge dette er faktum er privilegiet helt klart til stede.

Nei, det er ikke korrekt. Obama er verdens mektigste mann. Jeg er langt nede på den lista.

Nei, det er ikke urettferdig i det hel tatt. Vesten har rett og slett bare vært bedre.

Hva tror du forresten blir resultatet av den SJW-doktrinen du her fremmer?

Men obama tilhører en gruppe som bare består av ca 13% av total populasjon.

Du derimot tilhører en gruppe som har godt over ca 90% (gitt at du bor i Norge).

Man håper jo på at ved å spre budskapet om hvite og hvit privilegie at man ser i seg selv at man er en del av problemet og velger å gjøre noe med det.

Greie løsninger som folk flest kan delta med:

• Ikke få barn og om du har barn lær dem om privilegiet de har arvet gjennom hudfargen sin.
  • Stemme for partier som fremmer innvandring og etnisk forandring (forbedring?).
  • Lese om brutaliteten hvite står bak rundt om i verden.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg luktet sarkasme istad men nå stinker du. I like. Mine foreldre kom fra harde kår og landet er ikke mer enn 10 år eller noe sånt nå (fått kallenavn Europas lille afrika) og de flyktet fra en krig med meg og en annen søsken under armen og lite annet. Å så privilegerte vi er.

Men du er fortsatt hvit og bor i et land som har en hvit majoritet (enn så lenge) ?

Så lenge dette er faktum er privilegiet helt klart til stede.

Nei, det er ikke korrekt. Obama er verdens mektigste mann. Jeg er langt nede på den lista.

Nei, det er ikke urettferdig i det hel tatt. Vesten har rett og slett bare vært bedre.

Hva tror du forresten blir resultatet av den SJW-doktrinen du her fremmer?

Men obama tilhører en gruppe som bare består av ca 13% av total populasjon.

Du derimot tilhører en gruppe som har godt over ca 90% (gitt at du bor i Norge).

Man håper jo på at ved å spre budskapet om hvite og hvit privilegie at man ser i seg selv at man er en del av problemet og velger å gjøre noe med det.

Greie løsninger som folk flest kan delta med:

• Ikke få barn og om du har barn lær dem om privilegiet de har arvet gjennom hudfargen sin.
  • Stemme for partier som fremmer innvandring og etnisk forandring (forbedring?).
  • Lese om brutaliteten hvite står bak rundt om i verden.

130.gif

Internet-Troll.jpg

Lenke til kommentar

Du er kun en minoritet globalt sett, det er fortsatt for mange hvite i europeiske land kontra andre raser.

Derfor har du makt, og kan ikke bli undertrykt.

Du må huske at dine forfedre var veldig ugreie mot resten av verden og er det beste du/vi kan gjøre er å åpne for at alle som vil skal få lov til å komme hit og prøve lykken her.

Det kan godt være at han troller, men det han sier er 100% en del av SJW-doktrinen som herjer i for eksempel USA i disse tider.

Det er hvorfor det lukter :p Er altfor ''textbook SJW''.

Lenke til kommentar

Det er som å si at svarte ikke kan være rasistisk mot hvite, noe som ikke stemmer overhode.

Jeg hater sitat-pyramiden.

Svarte kan bli rasistiske, men deres rasisme påvirker ikke like mange hvite som rasisme mot svarte. Hvis sjefen er hvite og arbeiderne er svarte, så er sjefens rasisme viktigere enn arbeiderne.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er som å si at svarte ikke kan være rasistisk mot hvite, noe som ikke stemmer overhode.

Svarte kan bli rasistiske, men deres rasisme påvirker ikke like mange hvite som rasisme mot svarte. Hvis sjefen er hvite og arbeiderne er svarte, så er sjefens rasisme viktigere enn arbeiderne.

Helt riktig.

Hvite innehar alt for mange viktige posisjoner i samfunnet og det er jo bare enda et bevis på hvit makt.

Løsningen kunne jo være å ha et slags kvotesystem basert på hudfarge om ikke annet.

Lenke til kommentar

Da forutsetter du at sjefen er hvit, vi kan ikke gå utifra sånn logikk. Hva hvis han er svart og folkene som arbeider for han er hvite? Betyr det mer bare fordi sjefen er hvit? I think not. Kan vi ikke bare kalle en spade for en spade, er lei av at alle skal konkurrere om hvem som er mest uheldig i en del av verden hvor samfunnet streber etter likestilling på alle fronter.

Lenke til kommentar

Da forutsetter du at sjefen er hvit, vi kan ikke gå utifra sånn logikk. Hva hvis han er svart og folkene som arbeider for han er hvite? Betyr det mer bare fordi sjefen er hvit? I think not. Kan vi ikke bare kalle en spade for en spade, er lei av at alle skal konkurrere om hvem som er mest uheldig i en del av verden hvor samfunnet streber etter likestilling på alle fronter.
Hvite holder mange mer maktposisjoner i samfunn enn svarte og gjør svarte rasisme ikke like viktig. At det finnes enkelte tilfeller hvor svarte har maktposisjoner gjør det verre for de som erfarer rasisme, men generellt er hvites rasisme viktigere.

Moralsk sett, er rasisme like galt uansett hudfarge. På andre hånd har rasisme større betydning når man kan utøve denne rasisme

Lenke til kommentar

Og der dukket Marxisten opp også ja.

"We have nothing to lose but our chains" er vel det neste.

Endret av Zicos
Lenke til kommentar

Sukk... Rasisme er selvsagt rasisme, men den systematiske rasismen mot svarte i USA er TIL SAMMEN langt mer farlig enn den tilfeldige rasismen mot hvite som skjer her og der. 

Det gjør ikke at når en svart mann skyter hvite politimenn så er han antirasist eller på en eller annen fucked up måte "fights the good fight" eller slår tilbake, det gjør han til en rasist som tror han er antirasist, og som skader sin egen sak mer enn han noensinne kan forstå selv, fordi han er en idiot.

Greit sammenfattet? Kan vi være enige om det?

Endret av Shruggie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei. Rasisme er rasisme. Du kan ikke forandre på det til å passe din definisjon av rasisme, uansett hvor urettferdig du føler verden er.

Jeg definerer rasisme akkurat som deg

Forskjellen er at jeg mener rasistiske arbeidsgivere kan ødelegger mer liv enn arbeiderne eller de som søker jobb

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som sagt så kan det godt hende at det er ett troll, men jeg liker  legge inn ett skikkelig svar i tilfelle noen kommer over det som blir skrevet og tar det til seg. SJW-viruset virker å være svært så smittsomt.

Lenke til kommentar

Nei. Rasisme er rasisme. Du kan ikke forandre på det til å passe din definisjon av rasisme, uansett hvor urettferdig du føler verden er.

Forskjellen er at jeg mener rasistiske arbeidsgivere kan ødelegger mer liv enn arbeiderne eller de som søker jobb

Nei, det er ikke noen forskjell der da jeg også mener at en rasistisk sjef kan ødelegge for sine ansatte, og det uavhengig om han er svart eller hvit.

Lenke til kommentar

Sukk... Rasisme er selvsagt rasisme, men den systematiske rasismen mot svarte i USA er TIL SAMMEN langt mer farlig enn den tilfeldige rasismen mot hvite som skjer her og der. 

Det gjør ikke at når en svart mann skyter hvite politimenn så er han antirasist eller på en eller annen fucked up måte "fights the good fight" eller slår tilbake, det gjør han til en rasist som tror han er antirasist, og som skader sin egen sak mer enn han noensinne kan forstå selv, fordi han er en idiot.

Nei. Jeg ser ikke forskjellen da rasister er rasshøl uansett hvilken farge huden deres har. Vi kan ikke si at det ene er viktigere enn den andre, det er sånn ''Jeg-er-mer-uheldig-enn-deg-så-jeg-har-lov-til-å-tøye-grensene''holdninger blir skapt.

Lenke til kommentar

Nei. Jeg ser ikke forskjellen da rasister er rasshøl uansett hvilken farge huden deres har. Vi kan ikke si at det ene er viktigere enn den andre, det er sånn ''Jeg-er-mer-uheldig-enn-deg-så-jeg-har-lov-til-å-tøye-grensene''holdninger blir skapt.

Det er NØYAKTIG det jeg sier. Hvis du ikke skjønner det har du ikke lov til å lese mine innlegg lenger, Hitler.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er NØYAKTIG det jeg sier. Hvis du ikke skjønner det har du ikke lov til å lese mine innlegg lenger, Hitler.

Okay, Mengele. Siden vi gir hverandre random kjælenavn.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke noen forskjell der da jeg også mener at en rasistisk sjef kan ødelegge for sine ansatte, og det uavhengig om han er svart eller hvit.
Da må du innrømme at hvitt mot svart rasisme er et større problem fordi det finnes mange mer hvite sjefer enn svarte
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da må du innrømme at hvitt mot svart rasisme er et større problem fordi det finnes mange mer hvite sjefer enn svarte

Det er sånn fordi nordmenn fortsatt er i majoriteten, har lite med fargen å gjøre. Den eldre generasjonen dør ut og likeså deres holdninger, ikke bring den tilbake for svarte faen.

Lenke til kommentar

Helt riktig.

Hvite innehar alt for mange viktige posisjoner i samfunnet og det er jo bare enda et bevis på hvit makt.

Løsningen kunne jo være å ha et slags kvotesystem basert på hudfarge om ikke annet.

Hahahahaha, så ferdigheter skal aldri ha noe å si? Så lenge hudfargen er utjevnet ved innkvotering?

Folk som deg som er så uvitende om hvordan økonomi fungerer er en av grunnene til at en liten del av verdenseliten eier mest... :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...