Gjest Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) BLM protestanter stopper en sykebil i nød Dette er gruppa som aviser som aftenposten vil hylle som pioneerer. En gruppe som driver med terror og rasisme. Endret 25. juli 2016 av Gjest Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Nå har de faktisk genuine problemer også som de ønsker å takle, som jeg er enig i at vi burde ta tak i, men det begynner å gå over bord ja. Når det er akseptabelt av svarte å kalle hvite ymse ting og folk kaller det 'reversert rasisme' istedenfor bare rasisme så viser det at de kanskje har fått løpe fritt og gjøre hva de vil og si hva de vil litt for lenge nå. 2 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Gått over bord for lenge siden.https://www.facebook.com/wesley.davis.3762/videos/1152001918193332/"What do we want?" "DEAD COPS!" "When do we want it?" "NOW!"Folk må snart få med seg at BLM er en organisasjon som tjener penge på at svarte dør, og at rasemotsetninger øker. Lederne i BLM er anarko-kommunister som hyller terrorister og politidrapsmenn og ØNSKER rasesegregering i USA. 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Skyt dem, i foten, og drit i å sende ambulanser til dem. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Det er drittsekker overalt. Det betyr ikke at vi trenger å stemple alle som er involvert i samme organisasjon/bevegelse/nasjonalitet/religion/hobby/seksualitet/whatever med de syndene et mindretall er ansvarlig for. Skulle tro vi ikke trengte å minne hverandre på dette i føkkings 2016! 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Når du oppfordrer folk til å være voldelig så gjør du det til ett samfunnsproblem. Dette kan ikke forklares med "a few bad apples", for disse eplene hyler høyt om at hvite burde dø og at man burde være voldelig mot politiet, og så får de reaksjonen de ønsker for så å kunne si til verden: hva var det vi sa! Det er ikke om personlige overbevisninger når de begynner å bli voldelige. Da gjør du deg til ett problem for samfunnet som må hanskes med deretter. 4 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Når du oppfordrer folk til å være voldelig så gjør du det til ett samfunnsproblem. Dette kan ikke forklares med "a few bad apples", for disse eplene hyler høyt om at hvite burde dø og at man burde være voldelig mot politiet, og så får de reaksjonen de ønsker for så å kunne si til verden: hva var det vi sa! Det er ikke om personlige overbevisninger når de begynner å bli voldelige. Da gjør du deg til ett problem for samfunnet som må hanskes med deretter. Jepp, du gjør DEG til et problem. Du gjør ikke naboene dine eller dine trosfeller til et problem. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Jo det gjør du når de faktisk lytter og blokkerer en ambulanse så noen DØR. Jeg sverger det virker som om BLM sin egentlig hensikt er å skille folket med hat og vold. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Jo det gjør du når de faktisk lytter og blokkerer en ambulanse så noen DØR. Jeg sverger det virker som om BLM sin egentlig hensikt er å skille folket med hat og vold. Rart. Det er nesten som om George Soros står bak hele greia. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) Liberal billionaire gave at least $33 million in one year to groups that emboldened activists Endret 25. juli 2016 av geita_ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Det er drittsekker overalt. Det betyr ikke at vi trenger å stemple alle som er involvert i samme organisasjon/bevegelse/nasjonalitet/religion/hobby/seksualitet/whatever med de syndene et mindretall er ansvarlig for. Skulle tro vi ikke trengte å minne hverandre på dette i føkkings 2016! Hvordan BLM oppfører seg kan ikke bagatelliseres. I Canada hvor de spurte LGBMT foreningen om å få bli med i paraden deres. Da benyttet de sjansen til å stoppe paraden underveis for å protestere. De satt seg ned og stoppet paraden. De forventet noen dokumenter underskrevet. Hvor stor av en piece of shit må man være for å gjøre noe slikt? I tillegg bare noen uker etter hvor 49 homofile ble drept i en nattklubb. Uten tvil en ekstra viktig parade dette året. Dette er et av mange eksempler. Forskning viser igjen at det faktisk ikke skytes flere afroamerikanere enn en annen "rase". Tvertimot er det hvite som blir skutt og drept mest! Å få folk til å sjekke fakta og ikke støtte en rasistisk gruppe er noe jeg virkelig ikke trodde man skulle trenge å minne på hverandre i føkkings 2016!! Endret 26. juli 2016 av Gjest Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Det er drittsekker overalt. Det betyr ikke at vi trenger å stemple alle som er involvert i samme organisasjon/bevegelse/nasjonalitet/religion/hobby/seksualitet/whatever med de syndene et mindretall er ansvarlig for. Skulle tro vi ikke trengte å minne hverandre på dette i føkkings 2016! Det premisset der er så latterlig intetsigende i seg selv at bare man leser det blir man flau på den som skriver det sine vegne. Brigitte Gabriel beskriver hvor feilen i slike utsagn ligger. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Det er drittsekker overalt. Det betyr ikke at vi trenger å stemple alle som er involvert i samme organisasjon/bevegelse/nasjonalitet/religion/hobby/seksualitet/whatever med de syndene et mindretall er ansvarlig for. Skulle tro vi ikke trengte å minne hverandre på dette i føkkings 2016! Vel, er både enig og uenig. Hvis dette er BLM folk alle sammen (eller folk som bare støtter dem) så er faktisk alle der med på det og da kan man ikke si at bare mindretallet er ansvarlige lenger, virket heller ikke som om noen av dem prøvde å hjelpe å få ambulansen forbi. Det er forskjell på passiv og aktiv, men i noen tilfeller så er passiv verre enn aktiv. Snakkes om sunn fornuft og stå opp for hva som er rettferdig og riktig. Det eneste som trengs for at ondskap skal seire er at gode menn gjør ingenting. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Jo det gjør du når de faktisk lytter og blokkerer en ambulanse så noen DØR. Jeg sverger det virker som om BLM sin egentlig hensikt er å skille folket med hat og vold. Den er grei, da holder jeg deg ansvarlig for 22. Juli. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Jo det gjør du når de faktisk lytter og blokkerer en ambulanse så noen DØR. Jeg sverger det virker som om BLM sin egentlig hensikt er å skille folket med hat og vold. Den er grei, da holder jeg deg ansvarlig for 22. Juli. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Jo det gjør du når de faktisk lytter og blokkerer en ambulanse så noen DØR. Jeg sverger det virker som om BLM sin egentlig hensikt er å skille folket med hat og vold. Den er grei, da holder jeg deg ansvarlig for 22. Juli. Hvem organisasjon som BuffyAnneSummers støtter var ansvarlig for 22. juli? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Jeg synes det er påfallende hvor lite oppmerksomhet de negative sidene ved denne gruppen har fått, og hvor lite interesserte norske journalister er i å sjekke tallene grundigere, eller finne flere kilder og forklaringer. Når det å si "all life matters" er kontroversielt er det klart at noe ikke stemmer, og jeg tror mye av grunnen til at denne typen bevegelser går for langt er at mediene fyrer dem opp, uten å ha noe kritisk blikk på hverken virkelighetsformidlingen eller gruppen de har fyrt opp. 3 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Det er drittsekker overalt. Det betyr ikke at vi trenger å stemple alle som er involvert i samme organisasjon/bevegelse/nasjonalitet/religion/hobby/seksualitet/whatever med de syndene et mindretall er ansvarlig for. Skulle tro vi ikke trengte å minne hverandre på dette i føkkings 2016! De fleste medlemmer og støttespillere vet ikke hva BLM egentlig står for. Men de er en naiv masse som støtter oppunder og gir legitimitet til organisasjon. Akkurat som muslimer og islamister. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Jo det gjør du når de faktisk lytter og blokkerer en ambulanse så noen DØR. Jeg sverger det virker som om BLM sin egentlig hensikt er å skille folket med hat og vold. Den er grei, da holder jeg deg ansvarlig for 22. Juli. For en idiot du er. Edit: jeg er ikke biologisk norsk engang så du bommet noe heftig. Endret 26. juli 2016 av BuffyAnneSummers 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Det er drittsekker overalt. Det betyr ikke at vi trenger å stemple alle som er involvert i samme organisasjon/bevegelse/nasjonalitet/religion/hobby/seksualitet/whatever med de syndene et mindretall er ansvarlig for. Skulle tro vi ikke trengte å minne hverandre på dette i føkkings 2016! De fleste medlemmer og støttespillere vet ikke hva BLM egentlig står for. Men de er en naiv masse som støtter oppunder og gir legitimitet til organisasjon. Akkurat som muslimer og islamister. Det stemmer ikke. De fleste muslimer hater ekstremistene og hva de gjør. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå