Kjetil Øyen Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Hester i midnattsol Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Smukt og med masser af stemning..ville måske beskære lidt forneden..dejlige farver og lys vh Suss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Ghost riders in the sun, flott bilde ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Herregud kor rart, men jeg er sikker på jeg har bilder av sporene til disse hestene, tatt i går. Rett nedfor Hoven på stranda ved campingplassen der? Innmari fin strand. Vi gikk på Hoven i går, flott tur! Bildet er helt praktfullt! Nydelige farger og skarpt og fint og perfekt komponert. tipp toppers! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Vakkert ! Synes jeg ser dette som en poster på veggen i rommet til ei tenårings "hestejente" Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 Smukt og med masser af stemning..ville måske beskære lidt forneden..dejlige farver og lys vh Suss Takk for kommentaren.....Kunne nok kanskje tatt litt i bunnen Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 Ghost riders in the sun, flott bilde ! Mvh Ragnar Takk Ragnar. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 Herregud kor rart, men jeg er sikker på jeg har bilder av sporene til disse hestene, tatt i går. Rett nedfor Hoven på stranda ved campingplassen der? Innmari fin strand. Vi gikk på Hoven i går, flott tur! Bildet er helt praktfullt! Nydelige farger og skarpt og fint og perfekt komponert. tipp toppers! Ja kan hende du har rett, men vil vel tro at det er nyere spor du har sett. Dette bilde er tatt 11.7. Vi har i alle fall vært på samme sted. Har fulgt dine bilder fra turen, og vi har vært innom mange av de samme plassene. Men skjønner at du er sprek som et uvær, så du har nok fått med mer....høyt og lavt som du er Ha en fortsatt god tur, og takk for kommentaren. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 Vakkert ! Synes jeg ser dette som en poster på veggen i rommet til ei tenårings "hestejente" Mvh. Rolf Takk Rolf. Joda ikke umulig det Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Detta va vakkert, ja! Godt jobba! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg