Gå til innhold

Den berømte SX-1


Perre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten, hvis det ikke blir SX1 på meg vil jeg ha en annen med mulighet for minnekort, noen som har noen forslag?

6600 er jo et godt alternatv...

3650 er jo også et alternativ, men den begynner å bli "gammel". men du får jo ganske mye mobil for 2479. det er det som er billigst i prisguiden. (3650)

Lenke til kommentar
Forresten, hvis det ikke blir SX1 på meg vil jeg ha en annen med mulighet for minnekort, noen som har noen forslag?

6600 er jo et godt alternatv...

3650 er jo også et alternativ, men den begynner å bli "gammel". men du får jo ganske mye mobil for 2479. det er det som er billigst i prisguiden. (3650)

Har 3650 plass til minnekort då?

Lenke til kommentar
huff, under batteriet blir stress... lettere med løsningen som SX1 har

 

 

 

 

Ja det er et kjempeslit med mmc plass under batteriet. Har hatt telefonen nå i 3 uker og har byttet kort EN gang. fra 32 til 256 mb.

Hadde vært mye bedre å ha det på siden av tlf da slipper du å "bare" fikle med telefonen når du kjeder deg. Da kan du bruke tiden til noe fornuftig som å blåse støv og dritt ut av sporet mens du kjemper for å få kontakt med mmc kortet igjen.

Endret av Tommy Angelo
Lenke til kommentar
huff, under batteriet blir stress... lettere med løsningen som SX1 har

 

 

 

 

Ja det er et kjempeslit med mmc plass under batteriet. Har hatt telefonen nå i 3 uker og har byttet kort EN gang. fra 32 til 256 mb.

Hadde vært mye bedre å ha det på siden av tlf da slipper du å "bare" fikle med telefonen når du kjeder deg. Da kan du bruke tiden til noe fornuftig som å blåse støv og dritt ut av sporet mens du kjemper for å få kontakt med mmc kortet igjen.

så går det jo ann å lage noe beskyttelses greier over... sånn at du slipper å slå av mobilen hver gang du vil bytte kort (det kommer jeg nemlig til å gjøre veldig ofte, tror jeg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...