Gå til innhold

Den berømte SX-1


Perre

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lett etter ny telefon en stund og SX-1 virker jo kul. Den har litt "sært" design, men det syns jeg bare er ekstra kult.

 

Men problemet med denne telefonen er jo at den ALDRI kommer ut! Er det mange her som venter på den sånn som jeg gjør? Og finness det alternativer utenom N6600?

 

Skulle gjerne hatt en Sendo X, men jeg vet ikke om den kommer til Norge i det heletatt og jeg trenger ny telefon innen senest januar...

 

Jaja :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har SX1 allerede og ville definitivt ventet på den.

 

Foreløpig ikke engang presentert noen annen mobil med kamera, MMC, radio, MP3 og Symbian :)

 

Ja, den er definitivt kul. Har du sett den in real? På bilder ser den bare sånn passe ut, må se den på ordentlig for å se hvor kul den hvirkelig er :D

Endret av molna
Lenke til kommentar

forskjellen imellom 6600 og sx1 i det grove er at sx1 er litt tynnere og mindre og har radio/mp3 spiller (orginal)

ellers har 6600 det samme...

Hvis du klarer å leve uten en mobil i noen måneder til så klarer du deg sikkert også uten orginal radio og mp3 ;) Forskjellen er ikke desuten så stor at den er verdt å vente så lenge... når kommer den foresten molna?

 

LYKKELIG EIER AV 6600

Lenke til kommentar

er jo ikke det at det er orginalt eller uorginalt som teller ... synes jeg.. er jo det at det ikke er stereostøtte på 6600, og ikke mulighet for fm radio...

 

sx1 koster det samme (når den kommer til salgs) men har også handsfree inkl.

 

 

jeg har 6600 nå, og bytter den med SX1 når den blir tilgjengelig, i håp om at det jeg ikke liker så godt med 6600 er bedre på sx1

 

edit: men ikke misforstå, jeg er veldig fornøyd med min 6600!

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett den i "real life" - for å si det sånn - nei. Skulle gjerne ha sett ihvertfall en liten film av den for da får man med en gang mye bedre inntrykk av størrelse, utseende osv.

 

Tastene venner man seg til vil jeg tro og dessuten ser den ut til å kunne ha ganske bra wow-faktor... eller hva sier du molna? Du som har den?

 

Da får jeg vel bare vente enda litt lengre... vente...

Lenke til kommentar

ja begyner å bli lei av å vente jeg og,kjipt å ha 3310 mens "alle" går rundt å tar bilder og sender mms :(

Det finnes ikke så mange alternativer heller,6600 bra den men den har dårlig mp3 støtte og ikke radio,klarer du deg uten det så er nok 6600 bra nok, qtek8080 et

annet alternativ som ikke bruker symbian men windows basert os,den spiller mp3 i stereo men ikke radio og p900 da men blir litt overkill,hakke bruk for pda.

Lenke til kommentar
Kan gjerne ta noen QT-filmer jeg, men Nikon-kameraet mitt er begrenset til 15sek klipp :(

15 sek. holder det skulle jeg tro. Det er bare for å se den i forhold til hånda og omgivelsene. Hadde vært jæ***g kult hvis du hadde laget et par sånne småfilmer. :D

 

Og forresten, er menyene raske? Og hva med sms? Jeg har hatt en GD87 og den er helt ubrukelig til å skrive meldinger med! (Jeg så du ikke bruker den til meldinger, men et par har du vel sendt? :p )

 

Takk for svarene!! Hyggelige folk her i forumet.

Lenke til kommentar

6600 er ikke eneste i sin klasse. 3650 er jo så godt som identisk.

 

Perre, skal se hva jeg får til når jeg kommer hjem i kveld :)

SMS hastighet er som på Nokias mobiler (7650, 3650 etc..). Eneste forskjellen er bare at Siemens har slik 'popup' med alle bokstavene under tasten du trykker (kjent fra alle Siemens-mobiler og nå også SonyE).

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om sx1 noen gang kommer? :shrug:

Siemens har jo tapt kjempe masse på å la 6600 være eneste i sin klasse.

Skulle gjerne hatt sx1, men vis den aldri kommer, så blir det vel 6600 på meg og.

Blir gal av å vente så sinnsykt lenge på sx1! :wallbash:

hmm... at sx1 aldri kommer er vel ganske utenkelig...

 

om den kommer til salgs i mai (for å ta det litt langt) har de nok tjent ganske mye mer på den enn bare å droppe den...

 

men rart hvordan de klarer å få den utsatt så leeeenge når de har mange som jobber med den flere timer hver dag :(

 

jaja.. håper bare det blir et skikkelig bra produkt da!

Lenke til kommentar
Nå skal visst Siemens SX2 også komme... :yes:

Hørte noe om at den skulle komme litt sent neste år, men det kan vi vel bare drømme om :dribble:

hvor har du hørt det?

har du en link til "kilden" din?

hva skal være nytt med den?

og er det noen andre som har hørt om den?

Rart at det ikke står noe om SX2 på club siemens. De pleier jo å være først ute når det gjelder rykter om Siemens. Tror dette er noe muffins.

Lenke til kommentar

Ser det nesten som positivt at siemens bruker lang tid med SX1, :shocking: nå skal jo ikke jeg kjøpe telefonen da, det er sikkert utrolig plagsomt for dere som går å venter på den, men det er iallefall bedre enn at de lanserer et litt uferdig produkt med en rekke dumme feil¨, eller hva??? ;)

 

:thumbs: Tror SX1 blir en konge mobil :thumbs:

Lenke til kommentar
Ser det nesten som positivt at siemens bruker lang tid med SX1, :shocking: nå skal jo ikke jeg kjøpe telefonen da, det er sikkert utrolig plagsomt for dere som går å venter på den, men det er iallefall bedre enn at de lanserer et litt uferdig produkt med en rekke dumme feil¨, eller hva??? ;)

 

:thumbs: Tror SX1 blir en konge mobil :thumbs:

jo. men det er jo grenser også.

skjønner ikke hvorfor de ska bruke så veldig lang tid. den skulle jo etter planen komme for mange måneder siden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...