sussss Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Lidt natur i Norge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Fint bilde, flott landskap og truende skyer bakover! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 25. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2016 Fint bilde, flott landskap og truende skyer bakover! Mvh Fredrik Hej Fredrik længe siden...takker for din hyggelig kommentar :-) Hilsen Suss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Kjempeflott natur/landskapsbilde ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 25. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2016 Kjempeflott natur/landskapsbilde ! Mvh Ragnar Tusind tak for dine store ord :-) Mvh Suss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Nydelig fjellandskap , flott komponert med flott og naturlig fargepalett samt et fint lys. Fin forgrunn med de fine fargene i fjellet og en flott og dramatisk himmel i bakgrunnen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Jeg tror du er glad i skyer jeg Suss? Du har nesten alltid flotte skyer i dine bilder Dette type landskap har vi mye av i Norge, luftig og flott med mye stein. Fint fotografert, god komp. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 Jeg tror du er glad i skyer jeg Suss? Du har nesten alltid flotte skyer i dine bilder Dette type landskap har vi mye av i Norge, luftig og flott med mye stein. Fint fotografert, god komp. Hej Helene ja det har du ret i ..jeg elsker de smukke skyer..så venter næsten altid til de er på himlen , så er jeg klar til at fotografere..billedet er på toppen i Norge Eggedal. :-) hilsen Suss Lenke til kommentar
sussss Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2016 Nydelig fjellandskap , flott komponert med flott og naturlig fargepalett samt et fint lys. Fin forgrunn med de fine fargene i fjellet og en flott og dramatisk himmel i bakgrunnen . Mvh Alec Mange tak Alec og MotoG :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg