Xander^ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Hei! For ca en uke siden bygde jeg opp en pc til dama. Alt gikk freit helt til jeg skulle sjekke tempen på HK. Den ligger på 50 grader idle og når opp mot 57 grader load! Dette kan da ikke være mulig..? Prosessoren ligger på 45 grader (i følge AIDA32 og sisoft). Tempen gikk ikke noe særlig ned når jeg pakka i 3 x 80 mm vifter i. Da tenke jeg som så..en BIOS update vil gjøre susen..Men nei. Er det noen andre der ute som har samme problemet? PS: Kabinettet er et Raidmax Endret 25. november 2003 av Xander^ Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hadde vært greit å vite hva slags hw det var Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 En kompis av meg har det samme problemet, men på et KD7 kort. Han oppnår til tider tempraturer på over 60 (systemtemp). Har prøvd å bytte kabinett m.m, men ingenting hjelper. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Noen Abit-kort har hatt problemer med temperatursensorene, så det kan jo være det.... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) tempen på HK. Den ligger på 50 grader idle og når opp mot 57 grader load!Dette kan da ikke være mulig..? Prosessoren ligger på 45 grader (i følge AIDA32 og sisoft). Oppdatert Bios? (d hender den måler feil) Endret 25. november 2003 av Lautsprecher Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hei! For ca en uke siden bygde jeg opp en pc til dama. Alt gikk freit helt til jeg skulle sjekke tempen på HK. Den ligger på 50 grader idle og når opp mot 57 grader load! Dette kan da ikke være mulig..? Prosessoren ligger på 45 grader (i følge AIDA32 og sisoft). Tempen gikk ikke noe særlig ned når jeg pakka i 3 x 80 mm vifter i. Da tenke jeg som så..en BIOS update vil gjøre susen..Men nei. Er det noen andre der ute som har samme problemet? PS: Kabinettet er et Raidmax trur du skal skjekke hvor mye strøm som leveres rundt i pc'en.. og hva kjøling som kjøler ned denne VIA chipen Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 ta en bios uppdate ... temp sensoren kan også være litt fucka .. er det på mitt AN78X delux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå