L/\R~ Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) Jeg og en venn skal bygge pc til sommeren neste år, og jeg har æren av å sette sammen deler. Listene ble setti opp for lenge sida, men endres stadig. Takk til Agentspoon for inspirasjon! "Overexposed" Mitt bygg:Budsjett: 10-12kBruk: Lett spilling og mediaFargetema: Hvit Link: http://www.prisjakt.no/list.php?l=266470Deler: Kabinett: Psu: Hk: Ram: Cpu: Gpu: Cpu-kjøler: *Navn ikke bestemt* Bygget hans:Budsjett: 15kBruk: Gaming og bilde/videoredigering.Fargetema: Sort og rødt.Link: http://www.prisjakt.no/list.php?l=264232 Kom gjerne med forslag til endringer! Endret 26. juli 2016 av L/\R~ Lenke til kommentar
jonny Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Tror jeg ville gått for noe annet enn TN-skjerm for bilde-/videoredigering. For eksempel Dell UP2516D eller UP2716D. Men disse egner seg nok ikke like godt til spilling (kun 60 Hz), så det blir en vurderingssak. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Ettersom planer er å bygge maskinene neste år vil jeg gjette at 80% av de delene du har plukket frem ikke er noe relevant i juli 2017. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 25. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2016 Ettersom planer er å bygge maskinene neste år vil jeg gjette at 80% av de delene du har plukket frem ikke er noe relevant i juli 2017. "men endres stadig" står det i førstepost Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 25. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2016 Tror jeg ville gått for noe annet enn TN-skjerm for bilde-/videoredigering. For eksempel Dell UP2516D eller UP2716D. Men disse egner seg nok ikke like godt til spilling (kun 60 Hz), så det blir en vurderingssak. Ja, han spiller mest fps så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå