Gå til innhold

Henningsvær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sier noe, vi vil jo at turistene skal komme å se de vakre stedene landet har å by på, men "tilretteleggingen" kan i noen tilfeller bli i meste laget slik at det opprinnelige og ekte tones ned. Det er jo ikke så bra. Ser at solen har forlatt dere i øyeblikket uten at det går ut over billedkvaliteten. Min lille favoritt her blir nok V2.

Mvh Ragnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spot on! De har solgt sjela til kapitalen...

V2 var flott, men liker kaiene/miljøet i v1:-) For litt barndomsminner, der en vokste opp langs kaiene...

@Kneppen, så kan en kjøre tørrskodd de fleste plasser i Lofoten nå til dags.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spot on! De har solgt sjela til kapitalen...

V2 var flott, men liker kaiene/miljøet i v1:-) For litt barndomsminner, der en vokste opp langs kaiene...

@Kneppen, så kan en kjøre tørrskodd de fleste plasser i Lofoten nå til dags.

Tror jeg deler favoritt med Ragnar her.

Vil du se plassen på vinter'n så kan du jo bare gå ned på kaia i Ålesund og ta deg en Hurtigrutetur ei hælj.

Det må vel finnes forbindelse hvertfall fra Svolvær til Henningsvær - enten landeveien eller sjøveien?

Roar

Endnu et hold fantastiske billeder..en ren fornøjelse at følge dig på din smukke tur Helene :-)

Du sier noe, vi vil jo at turistene skal komme å se de vakre stedene landet har å by på, men "tilretteleggingen" kan i noen tilfeller bli i meste laget slik at det opprinnelige og ekte tones ned. Det er jo ikke så bra. Ser at solen har forlatt dere i øyeblikket uten at det går ut over billedkvaliteten. Min lille favoritt her blir nok V2.

Mvh Ragnar

Hei og takk så mye for kommentarer i dag....eller i går er det visst blitt allerede. :D

Hyggelig at dere vil følge med meg på ferie, det er kjekt å få lov å dele noen små øyeblikk med dere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...