Fotoskrulla Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Henningsvær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Du sier noe, vi vil jo at turistene skal komme å se de vakre stedene landet har å by på, men "tilretteleggingen" kan i noen tilfeller bli i meste laget slik at det opprinnelige og ekte tones ned. Det er jo ikke så bra. Ser at solen har forlatt dere i øyeblikket uten at det går ut over billedkvaliteten. Min lille favoritt her blir nok V2. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Endnu et hold fantastiske billeder..en ren fornøjelse at følge dig på din smukke tur Helene :-) 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Tror jeg deler favoritt med Ragnar her. Vil du se plassen på vinter'n så kan du jo bare gå ned på kaia i Ålesund og ta deg en Hurtigrutetur ei hælj. Det må vel finnes forbindelse hvertfall fra Svolvær til Henningsvær - enten landeveien eller sjøveien? Roar 1 Lenke til kommentar
Pande Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Spot on! De har solgt sjela til kapitalen... V2 var flott, men liker kaiene/miljøet i v1:-) For litt barndomsminner, der en vokste opp langs kaiene... @Kneppen, så kan en kjøre tørrskodd de fleste plasser i Lofoten nå til dags. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2016 Spot on! De har solgt sjela til kapitalen... V2 var flott, men liker kaiene/miljøet i v1:-) For litt barndomsminner, der en vokste opp langs kaiene... @Kneppen, så kan en kjøre tørrskodd de fleste plasser i Lofoten nå til dags. Tror jeg deler favoritt med Ragnar her. Vil du se plassen på vinter'n så kan du jo bare gå ned på kaia i Ålesund og ta deg en Hurtigrutetur ei hælj. Det må vel finnes forbindelse hvertfall fra Svolvær til Henningsvær - enten landeveien eller sjøveien? Roar Endnu et hold fantastiske billeder..en ren fornøjelse at følge dig på din smukke tur Helene :-) Du sier noe, vi vil jo at turistene skal komme å se de vakre stedene landet har å by på, men "tilretteleggingen" kan i noen tilfeller bli i meste laget slik at det opprinnelige og ekte tones ned. Det er jo ikke så bra. Ser at solen har forlatt dere i øyeblikket uten at det går ut over billedkvaliteten. Min lille favoritt her blir nok V2. Mvh Ragnar Hei og takk så mye for kommentarer i dag....eller i går er det visst blitt allerede. Hyggelig at dere vil følge med meg på ferie, det er kjekt å få lov å dele noen små øyeblikk med dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg