AfterGlow Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 «Teal» freser avgårde i 113 kilometer i timen og filmer i 4K-oppløsning.Dette skal være verdens raskeste kameradrone for forbrukere Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Jeg kjenner at jeg blir en smule bekymret når jeg ser slikt. Et prosjektil som skytes fram i lufta i den hastigheten, av denne størrelsesordenen, må jo være direkte livsfarlig å bli truffet av? Er det bestemt noe lovverk mot bruk av droner i offentlighet? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Ja, det er eksisterer et lovverk for dronebruk. AtW Lenke til kommentar
G Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Er briller og video noe Teal selv har fått lagd, eller er det bare en annen fabrikats tilleggsutstyr? Regner med at slike droner blir plagsomme for hus-/hytteeiere og fuglelivet. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Jeg vet av mange droner med kamera som er betydelig raskere enn denne. Også prebuilte. Så hvordan definerer de seg inn på en førsteplass? Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Regelverket (som forøvrig er helt crazy og utelukker dronebruk for mange små byer med lokale lufthavner), finner man på: http://www.luftfartstilsynet.no/selvbetjening/allmennfly/Droner/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå