Øystein.F. Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 I am Setsuna er ei herleg reise, sjølv om den kunne ha vore betre.ANMELDELSE: I am Setsuna Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) Plottet i Final Fantasy X møter spillmekanikkene i Chrono Trigger. Det er ingen dårlig kombinasjon. På den annen side har det vært labre tider for de japanske rollespillene i det siste med flere storttitler som har skuffet, og jeg tror ikke dette er en tittel som har bred nok appell til å heise kjerringa. Dette er et mimrespill for de av oss som spilte japanske rollespill på 90-tallet. Endret 25. juli 2016 av Spartapus Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Kjøpte det utelukkende fordi folk sier det minner om Chrono Trigger, og så langt angrer jeg ikke! Får veldig feelingen av Secret of Mana fra det også, noe jeg ikke har fått siden jeg spilte det originale på SNES for ørten år siden! 1 Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Plottet i Final Fantasy X møter spillmekanikkene i Chrono Trigger. Det er ingen dårlig kombinasjon. På den annen side har det vært labre tider for de japanske rollespillene i det siste med flere storttitler som har skuffet, og jeg tror ikke dette er en tittel som har bred nok appell til å heise kjerringa. Dette er et mimrespill for de av oss som spilte japanske rollespill på 90-tallet. Tja, de selger vel fortsatt godt der det er viktigst for de japanske selskapene å lykkes, som er nettopp Japan. Hva som skjer utenfor kommer ofte i andre rekke, noe man også ser igjen hos flere japanske eletronikkselskaper Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Joda, men det hjelper lite for rollespillfansen utenfor Japan som for det meste ikke snakker japansk. De er avhengige av at de titlene som blir oversatt gjør det bra for at nye titler skal bli oversatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå