G Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Bare synd at en del uskyldige også blir rammet. 12-åringene som voldtas i Sverige kan vanskelig lastes for det som skjer. Men det er klart, denne gjengen har jo faktisk bedt om det som nå skjer. Og du tror de har kommet på dette av eget initiativ? Tipper det står en lærer bak som oppfordrer til aksjon der. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) Moderatormelding Straks de går utforbi trådens emne, så bør man ikke svare dem. 17 innlegg ble fjernet grunnet flaming, trolling, hersketeknikker og off-topic. Om du mener andre brukere driver å troller så skal vi moderatorer stå til tjeneste og vurdere debatten. Tilbakemelding tas på PM Endret 25. juli 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
blinc Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Det tyske folk har nå valgt slik masseinnstrømming av invandrere selv. Samme som Sverige, masse voldtekter. Sliter med å finne sympati da dette er noe de har valgt selv. Jeg er for en idealistisk verden hvor alle kan holde hender og vise toleranse mot en bedre fremtid. Men sånt må gjøres nøye planlagt og forsiktig. Har lurt på hva en professor i slikt område tenker selv, altså i samfunn/sosial/psykologi. Bare synd at en del uskyldige også blir rammet. 12-åringene som voldtas i Sverige kan vanskelig lastes for det som skjer. Men det er klart, denne gjengen har jo faktisk bedt om det som nå skjer. Endret 26. juli 2016 av Gavekort Støtende bilde i spoilertag - Les retningslinjene 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Ble nektet innpass på festival hvor han hadde planlagt å sprenge seg i luften. Valgte i stedet å sprenge seg utenfor inngangen. Mange skadet, flere livstruende. Dette er det tredje angrepet i Tyskland på én uke. Hva kan gjøres for å få slutt på det? Spør heller hvorfor et menneske velger å ta sitt eget liv på en måte som dreper flest mulig andre. Sunnaen* er streng og stiller store krav til individet. Tilfredstilles ikke kravene, oppnås ikke det evige liv i paradis, hvis ikke... man er jo i hellig krig med de vantro. Det sier imamen, og jihad er en snarvei til paradiset for en mudjahid. Ingen spørsmål om tidligere vandel stilles. Å ta livet av seg selv sammen med så mange andre som mulig, garanterer tilgivelse og nøkkelen til ekspress heisen opp til de ventende jomfruer. Svaret på spørsmålet ligger i viljen til å slå av strømmen til ekspress heisen. Hvem tør det? * Sunnah er Islam. Koranen, hadithene og resten av religionen. Endret 26. juli 2016 av Thonord 1 Lenke til kommentar
Sir Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Ble nektet innpass på festival hvor han hadde planlagt å sprenge seg i luften. Valgte i stedet å sprenge seg utenfor inngangen. Mange skadet, flere livstruende. Dette er det tredje angrepet i Tyskland på én uke. Hva kan gjøres for å få slutt på det? Spør heller hvorfor et menneske velger å ta sitt eget liv på en måte som dreper flest mulig andre. Sunnaen* er streng og stiller store krav til individet. Tilfredstilles ikke kravene, oppnås ikke det evige liv i paradis, hvis ikke... man er jo i hellig krig med de vantro. Det sier imamen, og jihad er en snarvei til paradiset for en mudjahid. Ingen spørsmål om tidligere vandel stilles. Å ta livet av seg selv sammen med så mange andre som mulig, garanterer tilgivelse og nøkkelen til ekspress heisen opp til de ventende jomfruer. Svaret på spørsmålet ligger i viljen til å slå av strømmen til ekspress heisen. Hvem tør det? * Sunnah er Islam. Koranen, hadithene og resten av religionen. "Å ta livet av seg selv sammen med så mange andre som mulig, garanterer tilgivelse og nøkkelen til ekspress heisen opp til de ventende jomfruer." I hvilken religiøs tekst står dette? Lenke til kommentar
Valdres 101 Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Quinn fra tv-serien Homeland forklarer vel egentlig IS ganske greit? https://www.youtube.com/watch?v=Ct3BsyF64gM 1 Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 26. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2016 Er det ikke også viktig at Syklofanten sier at 12 år gamle jenter ber om å bli voldtatt, Grimnir? Jeg skriver nøyaktig det motsatte. 12 år gamle jenter er uskyldige ofre, men myndige mennesker som inviterer hundretusener av menn fra en voldtektskultur til Sverige ber om at Sverige skal få flere voldtekter. Så enkelt er det. Valg har konsekvenser. Derfor bør man tenke seg om før man gjør et så drastisk valg som å invitere hundretusener av menn fra en voldtektskultur til nabolagene våre. Du ber jo om å bli overkjørt av en bil hver gang du gpr ut døra. Valg har konsekvenser. Å gå ut av døra er både sunt og nyttig. Kan du forklare på hvilken måte massemigrasjonen kommer oss til gode? Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 26. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2016 Bare synd at en del uskyldige også blir rammet. 12-åringene som voldtas i Sverige kan vanskelig lastes for det som skjer. Men det er klart, denne gjengen har jo faktisk bedt om det som nå skjer. Og du tror de har kommet på dette av eget initiativ? Tipper det står en lærer bak som oppfordrer til aksjon der. Hvis det er læreren som har tvunget dem så er det selvsagt læreren som har ansvaret. Lenke til kommentar
G Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Ingen som sa tvang. Oppmuntret er sikkert nærmere sannheten Fnise-fine jenter er kanskje enkle å overtale. Læreren vet vel det best. @Syklofanten: 7. september 2015, det var et gammelt foto http://www.dr.dk/nyheder/udland/willkommen-fortiden-goer-tyskerne-solidariske-med-flygtninge Og om du vil ha mer, så er det video av eventen også For deg som har dette som spesialhovedfelt, så vil du sikkert glede deg over følgende avisseksjon: http://www.dr.dk/nyheder/tema/flygtningepres-paa-europa Så kan du holde oss oppdaterte på farene i fra sør (Danmark) Interessant artikkel om hvordan serbere tjener noen slanter på flyktningene: http://www.dw.com/en/a-refugee-based-economy-grows-in-serbia/g-18808828 (Sjekk bildetekst 8, taxi-sjåfør med pistol raner flyktninger) Endret 26. juli 2016 av G Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Ingen som sa tvang. Oppmuntret er sikkert nærmere sannheten Hjernevasket er enda nærmere. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Nja. Du er kanskje delvis inne på noe, men tror ikke det faller helt innenfor. Kan likevel godt forstå fristelsen til å bruke så kraftige uttrykk i denne settingen med de "stakkars jentene" Stilig bilde, advarsel sterk billedliggjøring.. https://en.wikipedia.org/wiki/Mind_control In this context, brainwashing refers to the involuntary reeducation of basic beliefs and values". Det vesentlige spørsmålet er hvorvidt det var ufrivillig eller ei. Skal jeg være seriøs, så tror jeg ikke jentene var hjernevasket. Begrepet har lett for å bli misbrukt. Om du derimot hadde byttet læreren med en religiøs leder her, så kanskje.. Eller om du hadde tatt et hvilket som helst barn av religiøse foreldre som blir sendt på søndagsskolering, så ville jeg nok nikket meg enig om at hjernevasking kunne bli brukt. Barnet vil helt sikkert mye heller mange andre ting, enn å delta på søndagsskole. Til jentenes forsvar, så vet vi jo ikke hvor tidlig indoktrineringen eventuellt kan ha startet opp. Endret 26. juli 2016 av G Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Hjernevask "Tankekontroll, som i dagligtale kalles hjernevask, betegner bevisst bruk av manipulasjon for å endre på et individs holdninger og meninger." Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Ble nektet innpass på festival hvor han hadde planlagt å sprenge seg i luften. Valgte i stedet å sprenge seg utenfor inngangen. Mange skadet, flere livstruende. Dette er det tredje angrepet i Tyskland på én uke. Hva kan gjøres for å få slutt på det? Spør heller hvorfor et menneske velger å ta sitt eget liv på en måte som dreper flest mulig andre. Sunnaen* er streng og stiller store krav til individet. Tilfredstilles ikke kravene, oppnås ikke det evige liv i paradis, hvis ikke... man er jo i hellig krig med de vantro. Det sier imamen, og jihad er en snarvei til paradiset for en mudjahid. Ingen spørsmål om tidligere vandel stilles. Å ta livet av seg selv sammen med så mange andre som mulig, garanterer tilgivelse og nøkkelen til ekspress heisen opp til de ventende jomfruer. Svaret på spørsmålet ligger i viljen til å slå av strømmen til ekspress heisen. Hvem tør det? * Sunnah er Islam. Koranen, hadithene og resten av religionen. "Å ta livet av seg selv sammen med så mange andre som mulig, garanterer tilgivelse og nøkkelen til ekspress heisen opp til de ventende jomfruer." I hvilken religiøs tekst står dette? Alt om mujahid og Jihad befinner seg i Sunnah. Det omtales både i Koranen og i Hadithene. Det du leter etter befinner seg primært i Hadithene. Haditene er andres forklarering av hva Muhammed egentlig mente, da han skrev Koranen. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Ble nektet innpass på festival hvor han hadde planlagt å sprenge seg i luften. Valgte i stedet å sprenge seg utenfor inngangen. Mange skadet, flere livstruende. Dette er det tredje angrepet i Tyskland på én uke. Hva kan gjøres for å få slutt på det? Send innvandrerne hjem. Det er ingen god grunn til at de skal komme til Europa. Fordøm USA sine handlinger og utenrikspolitikk som skaper flyktningstrømmen. Legg ned ondskapens allianse NATO og få slutt på alle NATO sine kriger og ødeleggelse. Spark psyopatene som dikterer i våre land i Europa og erstatt løgnersystemet med folkestyre. Endret 27. juli 2016 av zeebra 2 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) I hvilken religiøs tekst står dette? Sannelig fant jeg det igjen:) Bukhari (52:46) - "Allah guarantees that He will admit the Mujahid in His Cause into Paradise if he is killed, otherwise He will return him to his home safely with rewards and war booty." In Islam, the concept of 72 virgins (houri) refers to an aspect of Jannah (Paradise). This concept is grounded in Qur'anic text which describe a sensual Paradise where believing men are rewarded by being wed to virgins with "full grown", "swelling" or "pears-shaped" breasts. Ref.: Wikislam Mine tanker, uten dokumentasjon og ikke en gang kvalifisert gjetting, er at de 72 houri - egentlig er en drueklase. Endret 27. juli 2016 av Thonord Lenke til kommentar
Sir Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 I hvilken religiøs tekst står dette? Sannelig fant jeg det igjen:) Bukhari (52:46) - "Allah guarantees that He will admit the Mujahid in His Cause into Paradise if he is killed, otherwise He will return him to his home safely with rewards and war booty." In Islam, the concept of 72 virgins (houri) refers to an aspect of Jannah (Paradise). This concept is grounded in Qur'anic text which describe a sensual Paradise where believing men are rewarded by being wedto virgins with "full grown", "swelling" or "pears-shaped" breasts. Ref.: Wikislam Mine tanker, uten dokumentasjon og ikke en gang kvalifisert gjetting, er at de 72 houri - egentlig er en drueklase. Det er fint at du legger frem kilder, men jeg sliter med å finne hvor det står at det er greit å ta selvmord, og i tillegg at det er greit å drepe så mange som mulig. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) I hvilken religiøs tekst står dette?Sannelig fant jeg det igjen:) Bukhari (52:46) - "Allah guarantees that He will admit the Mujahid in His Cause into Paradise if he is killed, otherwise He will return him to his home safely with rewards and war booty." In Islam, the concept of 72 virgins (houri) refers to an aspect of Jannah (Paradise). This concept is grounded in Qur'anic text which describe a sensual Paradise where believing men are rewarded by being wedto virgins with "full grown", "swelling" or "pears-shaped" breasts. Ref.: Wikislam Mine tanker, uten dokumentasjon og ikke en gang kvalifisert gjetting, er at de 72 houri - egentlig er en drueklase. Det er fint at du legger frem kilder, men jeg sliter med å finne hvor det står at det er greit å ta selvmord, og i tillegg at det er greit å drepe så mange som mulig. Ok, min feil. Det står ikke noe sted i Sunnah at "det er greit å begå selvmord". Ett eller annet sted i Sunnah skilles det mellom selvmord og martyr-dom. En mujahid som dør i Jihad er en martyr, Det er ingen begrensning i metodikk. Hvis jeg finner stedet så kommer jeg tilbake med en referanse. Edit: Ayatolla Kohmeini syntes også det var greit. "The purest joy in Islam is to kill and be killed for Allah." Det står heller ikke noe sted i Sunnah at "det er greit å drepe så mange som mulig", men det synes ikke meg at de forsøker å begrense omfanget av sine gjerninger. Heller tvert i mot. Dette er seff subjektivt. Endret 28. juli 2016 av Thonord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå