Gå til innhold

Selvmordsbomber i Tyskland

Anbefalte innlegg

Ble nektet innpass på festival hvor han hadde planlagt å sprenge seg i luften. Valgte i stedet å sprenge seg utenfor inngangen. Mange skadet, flere livstruende.

Dette er det tredje angrepet i Tyskland på én uke. Hva kan gjøres for å få slutt på det?

Endret av Syklofanten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tyske folk har nå valgt slik masseinnstrømming av invandrere selv. Samme som Sverige, masse voldtekter. Sliter med å finne sympati da dette er noe de har valgt selv. 

Tror når folk har det for godt så glemmer de ut at det ikke skal så mye til for at et menneske kan bli dyrisk og farlig. Vi er jo bare "intelligente dyr" tross alt. Selv i 2016 bør man beskytte seg og ikke være naive. Innvandring bør gjøres kontrollert. 

Jeg er for en idealistisk verden hvor alle kan holde hender og vise toleranse mot en bedre fremtid. Men sånt må gjøres nøye planlagt og forsiktig. 

Har lurt på hva en professor i slikt område tenker selv, altså i samfunn/sosial/psykologi. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Tja, det er vel tyske politikere som har tatt dette valget da. Vanlige tyskere har, så vidt jeg vet, ikke hatt muligtet til å være med å bestemme via en folkeavstemning (for eks)!? Jeg kan ta feil.

Lenke til kommentar

Det tyske folk har nå valgt slik masseinnstrømming av invandrere selv. Samme som Sverige, masse voldtekter. Sliter med å finne sympati da dette er noe de har valgt selv.

Så du tror at demokratiet er så sterkt at politikerne som får styre automatisk gjør det velgerne har lyst til? Dette er ikke noe folk har valgt selv og det ser man tydelig når undersøkelser viser at folk heller vil stemme på "rasistpartier" selv om de ikke har noen annen politikk enn å stoppe strømmen. Edit; Altså at folk bytter parti de vil stemme på pga situasjonen.

Jeg har ikke nødvendigvis mye sympati jeg heller, men sympatien jeg har er fordi dette er noe de ikke har valgt selv.

Endret av SlikGårNoDagan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er for en idealistisk verden hvor alle kan holde hender og vise toleranse mot en bedre fremtid. Men sånt må gjøres nøye planlagt og forsiktig. 

Har lurt på hva en professor i slikt område tenker selv, altså i samfunn/sosial/psykologi. 

Bare synd at en del uskyldige også blir rammet. 12-åringene som voldtas i Sverige kan vanskelig lastes for det som skjer. Men det er klart, denne gjengen har jo faktisk bedt om det som nå skjer. 

refugee-germany-welcome.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tja, det er vel tyske politikere som har tatt dette valget da. Vanlige tyskere har, så vidt jeg vet, ikke hatt muligtet til å være med å bestemme via en folkeavstemning (for eks)!? Jeg kan ta feil.

Så du tror at demokratiet er så sterkt at politikerne som får styre automatisk gjør det velgerne har lyst til? Dette er ikke noe folk har valgt selv og det ser man tydelig når undersøkelser viser at folk heller vil stemme på "rasistpartier" selv om de ikke har noen annen politikk enn å stoppe strømmen. Edit; Altså at folk bytter parti de vil stemme på pga situasjonen.

Jeg har ikke nødvendigvis mye sympati jeg heller, men sympatien jeg har er fordi dette er noe de ikke har valgt selv.

Med at folket har valgt det selv så mener jeg selvfølgelig at de har valgt de partiene som ønsker dette til å styre landet. Men helt klart, jeg ser hva dere mener.

Og så må jeg legge til at jeg finner det trist at partier som er innvandringskritiske blir stemplet som rasistiske. Det handler jo om å beskytte landet og dets folk interesser nå og i fremtiden. Det handler ikke om hudfarge, men om kultur, livssyn, forventninger, ønsker, osv. 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Bare synd at en del uskyldige også blir rammet. 12-åringene som voldtas i Sverige kan vanskelig lastes for det som skjer. Men det er klart, denne gjengen har jo faktisk bedt om det som nå skjer. 

Du bør søke hjelp om du sitter inne med slike tanker. 

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det tyske folk har jo stemt på disse politikerne da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når du inviterer hundretusener av mennesker fra en voldtektskultur til landet ditt, så vil antall voldtekter i landet ditt øke. Du bør søke hjelp hvis du ikke forstår dette. 

• Liker 4
Lenke til kommentar

shaming teknikk er sterk i denne.

Lenke til kommentar

Når du inviterer hundretusener av mennesker fra en voldtektskultur til landet ditt, så vil antall voldtekter i landet ditt øke. Du bør søke hjelp hvis du ikke forstår dette. 

Du skylder dette på noen uskyldige ungdommer som har laget en banner, du er jo helt syk i skallen om du faktisk mener dette. Slike radikale som deg burde bures. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ble nektet innpass på festival hvor han hadde planlagt å sprenge seg i luften. Valgte i stedet å sprenge seg utenfor inngangen. Mange skadet, flere livstruende.

Dette er det tredje angrepet i Tyskland på én uke. Hva kan gjøres for å få slutt på det?

Hvis dette er islamsk terror, så er det det første angrepet. Ikke tredje. Dette vet du jo, så hvorfor late som?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Det tyske folk har jo stemt på disse politikerne da. 

Tja det er ikke helt riktig. Det blir mer riktig å si at flertallet av de stemmeberettigede som har valgt å bruke stemmeretten sin, de har gitt en liten gruppe mennesker (politikerne) parlamentarisk flertall. Faktisk så er det parlamentariske systemet et mindretallsystem, og da sier jeg mindretall fordi at en liten elite sitter og bestemmer over folket. 

Dessuten er det slettes ikke riktig at politikerne som er stemt inn går i takt med sine velgere, og de som ikke har stemt på nevnte politikere kan også fort føle at deres meninger blir trampet på. Veien til sosial uro og vold kan også være kort dersom det blir for stor avstand mellom folkets- og politikernes meninger..

Til slutt: jeg er klar over at dette kan høres ut som flisespikkeri, men det er faktisk viktig å være klar over at det er slik systemet fungerer.

Endret av Slettet+2534
Lenke til kommentar

Du skylder dette på noen uskyldige ungdommer som har laget en banner, du er jo helt syk i skallen om du faktisk mener dette. Slike radikale som deg burde bures. 

Alt jeg sier er at når du ber hundretusener av menn fra en voldtektsmenn komme til landet ditt, så ber du om at antall voldtekter i landet ditt skal øke. Dette er veldig enkelt å forstå hvis du bare prøver. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Er det ikke også viktig at Syklofanten sier at 12 år gamle jenter ber om å bli voldtatt, Grimnir?

Hva er dette for et spørsmål? Er det et forsøk på en uredelig hersketeknikk? Hva syklofanten skriver får han nesten svare for selv, så ikke gjenspeil hans utsagn over på meg takk.

Endret av Slettet+2534
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...