Gå til innhold

Roper Allahu Akbar på minnemarkering for München-terroren

Anbefalte innlegg

Dette minner meg litt om all bråket for noen år siden over at våre nye landsmenn ''våget'' å flagre med flagg fra sine egne land, for å feire 17 mai.

Å nei, de integreres og har lyst til å flagge med hjemlandets flagg for å hedre norge på 17 mai, å nei å nei hva skal vi gjøre!

Feire NORGES nasjonaldag.

Bruke et annet land sitt flagg (hjemlandet sitt)

hæ ?

Blir helt feil.

Ikke egentlig. De hedrer fortsatt Norge, og jeg personlig syns det bare er kos å se at de omfavner norsk kultur.

De anstrenger seg for å spesifisere at de IKKE er norske, at de ikke er interesserte i å bli integrert i Norge, og at de ikke vil feire Norge, men sitt eget land. Og det må på død og liv gjøres akkurat på NORGES nasjonaldag. Kunne aldri falt meg inn å dra til annet land og dra frem et norsk flagg på nasjonaldagen til det aktuelle landet. Fullstendig idiotisk og respektløst. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Har ikke noen planer om å sperre noen inne, men synes enkelte grupperinger kan få klokkeklar beskjed om at deres tilstedeværelse er direkte upassende. En ville ikke ansatt Børre Knudsen på en abortklinikk for å si det sånn.
Det er heller ikke så lett, siden han døde for to år siden :p
Det er jeg både klar over og glad for :-)

Såpass

ja, han hadde jo ikke noe å bidra med av verdi her i verden for å si det pent.

Okei. Kjenner ikke så godt til fyren jeg ass

Hatsk svovelpredikant med en hang til å ønske å traumatisere kvinner som hadde tatt abort. En skikkelig alluh akbar type, bare i kristen drakt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Her feirer et norsk buekorps Fourth of July i Minnesota. Skandale, hva?

B9317954158Z.1_20150704145148_000_G4NB8P

USA er et land bygget på innvandring, og Norge er en av deres fremste allierte.

Og USA er et eksempel på hva som skjer med den opprinnelige befolkningen når innvandring skjer ukritisk.

Lenke til kommentar

USA er et land bygget på innvandring, og Norge er en av deres fremste allierte.

Lite strategisk av nordmennene å anstrenge som for å vise at de ikke vil feire USA, at de oppfører seg idiotisk og respektløst er ikke hyggelig. Ikke rart de får den reaksjonen de får:

http://www.sctimes.com/story/news/local/2015/07/04/red-white-blue-norwegian-band-marches-th/29704559/

Endret av Sheasy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Allah er størst"

og

"Takk for at vi fikk komme hit der det ikke er krig og elendighet, takk for at vi fikk en ny mulighet i et vestlig land"

Er det det som sies i begynnelsen? For det er en ungdom som sier allah akbar, og så sier han også noe på tysk, og så ser jeg en tilsynelatende tysk kar som tar han i hånden som å si ''yeah dude!''.

Så, er dette en av de tilfellene hvor en kar kommer med en uttalelse som egentlig ikke har noen andre undertoner enn hva ''amen'' har, men som er blitt så demonisert etter 9/11 at folk klikker i vinkler og tror han er terrorist?

Man drar bare ikke på en minnemarkering etter et terrorangrep og roper Allahu Akbar. Det er respektløst.

Det er respektløst i dine øyne fordi du ikke forstår betydningen av utsagnet. Å si ''Allah er størst'' når man er i sorg eller for å prøve å hjelpe noen som er det er ikke uvanlig i det hele tatt.

Allah hu akbar betyr bare en ting: søk dekning. Jeg vet ihvertfall at Islam = terror, så når jeg ser muslimer så holder jeg god avstand.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Allah er størst"

og

"Takk for at vi fikk komme hit der det ikke er krig og elendighet, takk for at vi fikk en ny mulighet i et vestlig land"

Er det det som sies i begynnelsen? For det er en ungdom som sier allah akbar, og så sier han også noe på tysk, og så ser jeg en tilsynelatende tysk kar som tar han i hånden som å si ''yeah dude!''.

Så, er dette en av de tilfellene hvor en kar kommer med en uttalelse som egentlig ikke har noen andre undertoner enn hva ''amen'' har, men som er blitt så demonisert etter 9/11 at folk klikker i vinkler og tror han er terrorist?

Man drar bare ikke på en minnemarkering etter et terrorangrep og roper Allahu Akbar. Det er respektløst.

Det er respektløst i dine øyne fordi du ikke forstår betydningen av utsagnet. Å si ''Allah er størst'' når man er i sorg eller for å prøve å hjelpe noen som er det er ikke uvanlig i det hele tatt.

Allah hu akbar betyr bare en ting: søk dekning. Jeg vet ihvertfall at Islam = terror, så når jeg ser muslimer så holder jeg god avstand.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...