misanthrope Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) Massiv muslimsk innvandring, hvilken stein er du vokst opp under som tror på slikt. For å gi litt fakta. Du ser på total befolkning. Etniske nordmenn er vesentlig eldre enn innvandrerbefolkningen og spesielt muslimer. Muslimsk innvandring utgjør nesten halvparten av innvandringen, og til forskjell ifra andre innvandrere, så blir de boende. I tillegg formerer de seg mye raskere og drar inne ektefelle ifra hjemlandet. Det du må se på er hvor raskt andelen muslimer øker i bunnen, altså de yngste aldersgruppene. Det er slik de kommer til å ta over vesten. Endret 25. juli 2016 av misanthrope 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Hva med å bytte ut muslimer med radikale islamister? I innleggene dine altså... Tomatoe, tomato... Not really... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Massiv muslimsk innvandring, hvilken stein er du vokst opp under som tror på slikt. For å gi litt fakta. Du ser på total befolkning. Etniske nordmenn er vesentlig eldre enn innvandrerbefolkningen og spesielt muslimer. Muslimsk innvandring utgjør nesten halvparten av innvandringen, og til forskjell ifra andre innvandrere, så blir de boende. I tillegg formerer de seg mye raskere og drar inne ektefelle ifra hjemlandet. Det du må se på er hvor raskt andelen muslimer øker i bunnen, altså de yngste aldersgruppene. Det er slik de kommer til å ta over vesten. Fødselstallene hos muslimer raser som en stein etter de kommer til Vesten, særlig gjelder det Nord-Europa og 2 generasjon. Muslimsk innvandring er ikke nesten halvparten av innvandringen, i perioden 2007 - 2016 er den ca 30 % - noe som er langt unna skrekktallene de fleste prøver seg med. Tallene jeg bruker er også inklusive familieforening, så at de henter seg ektefelle fra hjemlandet er med. I SSB sine prognoser er fødselsrate, familiegjenforening etc regnet med - og man kommer ikke fram til slike tall som enkelte her brisker seg med. Og det er helt greitt å være både innvandringskritisk og islamkritisk, men la faktum og korrekte prognoser styre diskusjonen. Det er ellers svært mange som har analysert spørsmålet om muslimer kommer til å ta over Vesten gjennom å bli i flertall. Samlige kilder, f.eks Pew Research Center, konkluderer med at det ikke kommer til å skje. Ut fra det vi ser i dag, og ikke nye kriger med enorme flyktningestrømmer vil den muslimske befolkningen i Europa ligge på mellom 8 og 10 % i 2030, en økning fra 6 % i 2010. Selv omtrent 1 mill flyktninger i 2015 øker ikke andelen med mer en 0,1 %. Altså må vi ha 1 mill flyktninger i 10 år til Europa skal andelen muslimsk befolkning stige med 1 %. Til opplysning har Iran lavere fødselsrate enn Norge. 2 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Fødselstallene hos muslimer raser som en stein etter de kommer til Vesten, særlig gjelder det Nord-Europa 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) Det krever et visst intellekt for å drive Norge, det er et land som krever en del for å fungere. Den samlede kapasiteten hos muslimer er ikke nok til å engang holde et fylke i gang i mer enn en måned... Det tror jeg du tar feil. Deres samlede "kapasitet" er sikkert 10 størrelses ordner høyere. Endret 25. juli 2016 av Thonord Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Hva med å bytte ut muslimer med radikale islamister? I innleggene dine altså... Tomatoe, tomato... Not really... Det har ingen ting å si om benevningen byttes. Religionen Islam har de felles. Det er religionen som skaper ekstremister. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Fordi kristendommen har rent mel i posen... Lenke til kommentar
Sir Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Hva med å bytte ut muslimer med radikale islamister? I innleggene dine altså... Tomatoe, tomato... Islamofob, misanthrope. 7 Lenke til kommentar
Sir Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) Hva med å bytte ut muslimer med radikale islamister? I innleggene dine altså...Tomatoe, tomato... Not really... Det har ingen ting å si om benevningen byttes. Religionen Islam har de felles. Det er religionen som skaper ekstremister. Hvor har du det fra at det er religionen som skaper ekstremister? Hvordan kan en religion skape noe som helst? Det blir jo som å si at politikk skaper ekstremister. Intetsigende. Endret 25. juli 2016 av Sir 1 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) Fødselstallene hos muslimer raser som en stein etter de kommer til Vesten, særlig gjelder det Nord-Europa .. gjentar ikke video!! Tullpreik. Tyskland har en muslimsk befolkning på mellom 5 og 6 millioner mennesker, dvs ca 7 % av befolkningen. Over 50 % av disse er primært tyrkiske, og kom fra Tyrkia i en periode hvor Tyrkia var et sekulært land, og har svak muslimsk tilknytning. At områder i Tyskland har problemer knyttet til integrasjon er et faktum, men påstanden om at islam vil overta i Tyskland innen 2030 faller faktisk på sin egen urimelighet. Og vi ser allerede hvor mye Tyskland har strammet inn. Dersom vi sier at den tyske delen, ca 75 millioner er omtrent stabil til 2030 - eller la oss si faller til 72 millioner i 2030, da må den muslimske befolkningen øke fra 6 til minst 72 millioner på 23 år. Du kan prøve å regne ut hvordan det er mulig - se hvilke innvandrertall og fødselsrater man må ha. Og husk at av befolkningen på ca 6 mill er trolig kun 1 mill fertile pr dato. Påstandene i videoen videre er også bare tull og propaganda. Helt korrekt at Amsterdam har ca 50 % av innbyggere som kommer fra andre land, men hovedvekten av disse kommer fra andre vestlige land, Suriname etc. Samme gjelder Brussel, de har en stor "utenlandsk" befolkning (naturlig nok - det bor noen tusen nordmenn der), men den muslimske befolkningen er ikke særlig stor, med unntak av en gruppe av betydning fra Nord-Afrika. Tull også når det gjelder London, her er faktisk den arabiske delen av befolkning på under 2 %. Tar vi med den pakistanske delen, så snakker vi om 4 %. 60 % av befolkningen i London er "hvite". Når det gjelder Malmø så er ca 60 % av befolkningen svenske (opprinnelser). Hvor stor den muslimske andelen er, ja det er vanskelig å si - da statistikken ikke deler opp på den måten. Det er alltid lurt å sjekke statistisk fakta. De er ikke så vanskelig tilgjengelig. Men jeg forstår jo at din politiske agenda faktisk er å spre uriktige opplysninger. Endret 25. juli 2016 av Bolson 4 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Hvis vi fortsetter denne massive muslimske innvandringen og segregeringen fortsetter og eskalere. Større byer blir muslimske og de får mer og mer makt på stortinget. Samfunnet er dypt splittet og muslimene som la oss si har passert 1 million innbyggere i Norge føler seg undertrykte og føler sterk misnøye. De er infiltrert i alle deler av samfunnet og ved viktige strategiske posisjoner som mektige politikere og militære offiserer. Da skal det egentlig ikke så mye til for å foreta seg et statskupp hvis muslimene klarer å mobilisere 10,000 for et planlagt kupp, ja da er det antageligvis ganske stor sannsynlighet for at de kan klare å lykkes også. Hva de evt. kan få ut av noen sånt vet jeg riktig nok ikke. Men sett ut fra et historiskperspektiv så har muslimene alltid vært maktsyke. Militante grupperinger herjer i dag i hele midt-østen nettop av den grunn at de ikke takler å leve sammen med andre grupperinger. Så det er da ikke et helt utenkelig scenario for et splittet og kanskje fattigere Norge. Hva tror dere? Nei. Jeg anser dette som et lite realistisk scenario og rimelig utenkelig. Et annet scenario som er langt mer sannsynlig er at mellom 1.000-10.000 islamister kan angripe Norge på samme tidspunkt og forårsake så store ødeleggelser at det vil ødelegge Norge som land permanent fordi ødeleggelsene og problemene blir for store og uhåndterbare. Slike som NATO svekker Europeiske forsvar og slik som NATO og Norsk forsvar fungerer nå er vi ikke rustet for en slik trussel hvor folket blir angrepet direkte og titusenvis av mennesker blir drept og mye infrastruktur blir ødelagt. Limet som holder folket sammen idag vil kollapse totalt og forårsake at Norge som land ikke lenger vil fungere. Det kan ha mange konsekvenser, men sannsynligvis vil det føre til et åpent diktatur (i motsetning til det skjuløte diktaturet vi lever under idag) og store sosiale ødeleggelser og problemer som vil være for vanskelig å ordne opp i på en eller to generasjoner og muligens vil føre til permanent ødeleggelse av det vi idag kjenner som landet Norge. Selv ønsker jeg at folket skal gjennomføre et statskupp slik at folket kan ta makten fra landet og fengsle eliten som har idag leder diktaturet i landet og holder folket for narr. Om folket kupper makten i Norge kan vi ende opp med ett faktisk demokrati hvor foilket faktisk har makt og hvor folket bestemmer landets politikk og retning. Om det skjer kan jeg tenke meg at immigrasjonen fra muslimske land vil opphøre og at store deler av muslimene som idag er i Norge vil bli sendt hjem til egne land. Det gjelder forsåvidt all ikke-vestlig innvandring og muligens også vestlig innvandring slik at Norge blir et land for nordmenn helller en ett multikulturelt globalisert uniformsamfunn styrt fra USA. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Nei. Jeg anser dette som et lite realistisk scenario og rimelig utenkelig. Et annet scenario som er langt mer sannsynlig er at mellom 1.000-10.000 islamister kan angripe Norge på samme tidspunkt og forårsake så store ødeleggelser at det vil ødelegge Norge som land permanent fordi ødeleggelsene og problemene blir for store og uhåndterbare. Selv ønsker jeg at folket skal gjennomføre et statskupp slik at folket kan ta makten fra landet og fengsle eliten som har idag leder diktaturet i landet og holder folket for narr. Om folket kupper makten i Norge kan vi ende opp med ett faktisk demokrati hvor foilket faktisk har makt og hvor folket bestemmer landets politikk og retning. Om det skjer kan jeg tenke meg at immigrasjonen fra muslimske land vil opphøre og at store deler av muslimene som idag er i Norge vil bli sendt hjem til egne land. Det gjelder forsåvidt all ikke-vestlig innvandring og muligens også vestlig innvandring slik at Norge blir et land for nordmenn helller en ett multikulturelt globalisert uniformsamfunn styrt fra USA. Skjønner ikke helt hvorfor det er mer realistisk at 1-10 000 islamister kan angripe Norge og samtidig gjøre så mye skade at nasjonen ikke kan hente seg inn igjen. Vet ikke helt hva du legger i det siste der. Vil altså minne om at Norge ble invadert av tyskerne for kun 76 år siden. For oss er det lang tid, men i et større perspektiv er 76 år ingenting, men se hvor mye som har endret seg siden den gang, både her og i Europa ellers. Ser også at noen snakker om Breivik og vår manglende evne til å forsvare oss, men det er STOR forskjell på en terroraksjon utført av ett enkeltindivid og det å bli angrepet av en hær. Vi har allierte og en slik krigshandling ville fått et solid motsvar. Man kan ikke bare ta Breiviks handlinger og si "hva om det var 1000 av dem" eller noe sånt. Det er nettopp derfor slike enkeltmannsangrep er så vanskelige å forsvare seg mot. Om det var 1000 stk som skulle planlegge og samkjøre et angrep så ville de mest trolig blitt avslørt lenge før de fikk satt igang et angrep. Mest trolig lenge før de var ferdig å planlegge. Disse enkeltindividene går derimot under radaren ofte. Å ta kontroll over Norge ved makt er ikke det samme som å legge igjen en bombe i Oslo, eller dominere over en gjeng forsvarsløse ungdommer på en øy langt fra Oslo sentrum. Og angående ordentlige demokratier så er det en grunn til at vi ikke har det. Det fungerer ikke i praksis. Tanken på at Ola og Kari Nordmann skal styre Norge i kompliserte økonomiske og utenrikspolitiske farvann er på grensen til det latterlige. Det hadde blitt null skatt og landet ville blitt til Hellas over natten. Systemet vårt er ikke perfekt, men det er det ingen som er. Alternativet du kommer med her er betydelig verre for Norge. Dog er jeg enig i at bare det å velge politikere ikke gir oss spesielt mye makt og jeg kunne tenkt meg flere folkeavstemninger. Et online og sikkert system hvor norske statsborgere enkelt kan stemme over de største og viktigste sakene, som feks innvandring. Men det er kanskje det jeg beskriver over her som er grunnen til hvorfor vi ikke har det. Jeg tror det ville blitt stengte grenser for folk fra Midtøsten, og det er vel kanskje vanskelig å få til i praksis. Og ja, jeg tror faktisk et flertall av Norges befolkning ikke ønsker muslimer fra Syria velkommen, så lenge de kan være anonyme når de mener det. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 NuckChorris: Demokrati fungerer faktisk i Sveits. Rimelig bra også, langt bedre en liksomdemokratiet i andre Europeiske land. Dessuten er det du snakker om med flere avstemninger osv akkurat det vi trenger for å bevege oss mot å bli et demokrati. Folk må ha reel makt, det betyr ikke at folket må mikrostyre alt. I Sveits mikrostyrer ikke folk alt, men folket har faktisk makt. De kan stoppe politikk og foreslå politikk, mens "fylker" kan si nei til politikk som blir gjennomført i resten av landet. Når jeg snakker om 1000 "islamistiske Breiviker" snakker jeg om en varig tilstand i hele Europa, ikke bare i Norge. Jeg mente heller ikke at islamistene vil opprette et tyranni, jeg mente at vi selv vil opprette et tyranni, sannsynligvis vil nasjonalister eller liknende gjøre det, ikke angriperne. En konstant krisetilstand hvor samfunnet ikke fungerer kan føre til at Norge som vi kjenner landet idag ikke lenger vil eksistere og at situasjonen blir så vanskelig at Norge blir ugjenkjennelig. Angrepene trenger heller ikke å samkjøres. Bare tenk deg hvordan folk ville hatt det med daglige Breivik angrep, konstant gatekamp og langvarig konstant guerillakrig. Det ville ha endret Norge. Vi har vel nå flere hundre tusen unødvendige innvandrere fra misslykkede land i Nord Afrika og Midt-Østen. At tusenvis av disse er potensielt meget farlige er ikke utenkelig. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Vi har vel nå flere hundre tusen unødvendige innvandrere fra misslykkede land i Nord Afrika og Midt-Østen. At tusenvis av disse er potensielt meget farlige er ikke utenkelig. Sjekk fakta, vi har litt over 100 000 fra disse landene - inklusive de som er født i Norge. Tror heller ikke det er særlig mange av disse som er potensielt farlige, annen om vi gjør de farlige. 3 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Vi har vel nå flere hundre tusen unødvendige innvandrere fra misslykkede land i Nord Afrika og Midt-Østen. At tusenvis av disse er potensielt meget farlige er ikke utenkelig. Sjekk fakta, vi har litt over 100 000 fra disse landene - inklusive de som er født i Norge. Tror heller ikke det er særlig mange av disse som er potensielt farlige, annen om vi gjør de farlige. Tror? Tror er ikke godt nok når vi snakker om Norge og Europas fremtid. Endret 27. juli 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Vi har vel nå flere hundre tusen unødvendige innvandrere fra misslykkede land i Nord Afrika og Midt-Østen. At tusenvis av disse er potensielt meget farlige er ikke utenkelig. Sjekk fakta, vi har litt over 100 000 fra disse landene - inklusive de som er født i Norge. Tror heller ikke det er særlig mange av disse som er potensielt farlige, annen om vi gjør de farlige. Tror? Tror er ikke godt nok når vi snakker om Norge og Europas fremtid. Stemmer! Tror er ikke godt nok, så da kan du vel informere oss om hvor mange du VET er "meget farlige"? 3 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Eneste jeg kan svare til det Skatteflyktning er: "Better safe than sorry". og et spørsmål "hva er poenget med å ta inn innvandrerne?" og mitt svar til det: "hvis det ikke er noe poeng i det trenger vi ikke gjøre det". Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 NuckChorris: Demokrati fungerer faktisk i Sveits. Rimelig bra også, langt bedre en liksomdemokratiet i andre Europeiske land. Er det derfor Sveits ble et av de siste landene til å gi kvinner full stemmerett i samtlige kantoner, i 1991? Og da ikke en gang som følge av demokrati, men som følge av at de siste kantonene ble tvunget av en føderal domstol. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Er det derfor Sveits ble et av de siste landene til å gi kvinner full stemmerett i samtlige kantoner, i 1991?Eventuellt fungerer (-te) det ganske bra fordi kvinner ikke har hatt stemmerrett inntil nylig. I likestillingens navn burde de har fjernet stemmerett for menn, ikke gitt kvinner stemmerett. Endret 27. juli 2016 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå