Tfosheim Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 AOpen med mini-PC AOpen vil ikke sitte stille og se på mini-PC-revolusjonen, og lanserer nå sin egen "brødrister"-PC. XC Cube kommer i både AMD- og Intel-utgaver og skal foreløpig bare selges i Kina. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Størrelsen er 30 x 20 x 185 cm (B x D x H) og veier rundt 5,5 kilo med alt installert. Hihi. Men forresten, ingen av bildene i artikelen kom opp her... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg får ikke frem bildene med Mozilla Firebird, kan hende det er nettet mitt. Hørtes spennende ut, men litt liten PSU? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 AOpen XC Cube har en god stund vært mulig å kjøpe i Norge. Ble testet av PC World for ca. en måned siden: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...D7ECD682668BC30 Lenke til kommentar
bambam Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Forferdelig usb/audio osv.. port i front da. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Helt forferdelig design. Jeg ville nok aldri vurdert den maskinen, med mindre den var meget billig. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Syns den lingnet vel mye på en mac jeg da. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Helt forferdelig design. Jeg ville nok aldri vurdert den maskinen, med mindre den var meget billig. Personlig syntes jeg den hadde et *meget* lekkert og stilrent design! Smak og behag er subjektivt, og har på ingen måte noen fasit. Noen liker kyr, andre liker peiskos.. Endret 25. november 2003 av Nuffern Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hwno får kjøre en roundup, så kjøper jeg meg den som lager minst støy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå