EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Hei prøvde å gå på en nettside men havnet istedenfor i v86care.com? har jeg fått virus? takk for alle svar forresten så jeg pleier å bruker følgende sider watchcartoonsonline.eu kisspanda.net tror dere at de sprer skadeprogrammer? takk for alle svar Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 (endret) Om du er usikker ville jeg prøvd å kjøre Avast Antivirus, Malwarebytes Anti-Malware Free, Ccleaner. Ser ut som du har et program som overstyrer deg, evt et virus . Endret 24. juli 2016 av Morten A Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Alle sider der det kan streames ting er det ads (reklame). Et lite feiltrykk kan gjøre stor skade. Bruker du google chrome så ville jeg gått under instillinger også sett om det har kommet noe du ikke har innstallert der. Om dette ikke virker så bør du slette cookies (tar 20sek). Du har troligvis trykket på en blinkende reklame, sett et kryss på reklamen og trykket. Lett feil. Adblock hjelper veldig mot dette. Det er nok et "redirect" virus. Følg det jeg sa og om dette ikke skulle fikse det - post/kontakt meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå