EskimoBob Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Satt å lette etter en ny "hylle" til TV´en da jeg kom over denne http://www.ikea.no/webapp/wcs/stores/servl...productId=20997 Oppbevarer CPU-enheten lett tilgjengelig under bordet. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 "Kabinettholder" <- ser ikke hva som er galt? At de sier CPU-enheten er jo selføvlelig litt feil, men ikke så veldig misvisende at det gjør noe Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 CPU-enheten er jo selføvlelig litt feil, men ikke så veldig misvisende at det gjør noe Hvis jeg sier "motorenheten min står i garasjen", synes du det ikke er en ganske så misvisende måte å omtale bilen min på? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 CPU - central processing unit.. Å si "kabinettet" ville bli det samme som å si "jeg har karosseriet i garasjen" da? Med tanke på at hvis man sa "datamaskinholder" så ville det i teorien innebære ting som skjerm o.l også? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 IKEA bruker selvfølgelig trådløse CPU-er som ikke er avhengige av å sitte inni maskina - er bare ikke så stort marked for de benkene ennå. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 IKEA bruker selvfølgelig trådløse CPU-er som ikke er avhengige av å sitte inni maskina - er bare ikke så stort marked for de benkene ennå. hehehe Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 IKEA bruker selvfølgelig trådløse CPU-er som ikke er avhengige av å sitte inni maskina - er bare ikke så stort marked for de benkene ennå. Vet du om disse CPU´ene leveres montert eller umontert med medfølgende umbraco nøkkel? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Vet du om disse CPU´ene leveres montert eller umontert med medfølgende umbraco nøkkel? Hadde jo vært jævlig praktisk, da. Men for øyeblikket gjør de nok ikke det. IKEA jobber riktignok på saken, har også hørt rykter om at de prøver å få startet produksjon av egne CPU'er, slik at de kan selge de billigere, og samtidig nå et større publikum for disse benkene. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Hehe, ser for meg demonstrasjonen på varehusene. Nå har de jo de mekaniske "tingene" som mishandler produktene. Lurer på om det kommer slike plexiglass-bur der cpu´ene står og blir overklokket.. hmmm.... IKEA turer kan bli kjekke i fremmtiden. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Koffor kan dei ikkje berre skrive PC-holder elns? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Skal virke som no bra vetttu. La oss bruke fine navn på ting. Litt ille at ingen oppdaget det før de laget produktet da. Ganske mange folk som ikke har peil på data som har godkjent det..... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg kjøpte meg faktisk skrivebord hos IKEA, med "hard disk holder", som de så smukt kalte den... Hadde de i det miste bare klart å steive ordet rett også, så Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg sente en mail om det for lenge siden. Jeg fikk et sånn "Vi takker for din hendvendelse, bla bla bla"-svar. Nedtur. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Sjekk linken nå.. har de skjønt hvor dumt det var også byttet bilde? http://www.ikea.no/webapp/wcs/stores/servl...productId=20997 Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Kabinettet er den gutten som sitter oppe manneni rød skjorte (kabinettholderen). En sånn vil jeg også ha, også så billig da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå