Ragnar Skj Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Parti fra Oslofjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 En kjent og kjær utsikt dette Ragnar, særlig fra tiden før R23 ble anlagt. God skarphet og eksponering som vanlig fra deg. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2016 En kjent og kjær utsikt dette Ragnar, særlig fra tiden før R23 ble anlagt. God skarphet og eksponering som vanlig fra deg. Mvh. Rolf Takker for kommentaren herr Kristensen ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Greit utsnitt og komp. Noe skeptisk til den grønne trekanten nede til høyre, men la gå. Jeg vet jo ikke hvilke muligheter du hadde. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Smuk natur du har omkring dig vh Suss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2016 Greit utsnitt og komp. Noe skeptisk til den grønne trekanten nede til høyre, men la gå. Jeg vet jo ikke hvilke muligheter du hadde. Roar Følte jeg måte ha bredden, så da er kloning eneste utvei med det store, grønne nede til høyre. Den jobben synes jeg blir for omfattende. Der hvor jeg står er det bratt ned til sjøen så bytte av ståsted er ikke noe alternativ. Bildet er ikke optimalt slikt sett i tillegg til at det gjerne kunne vært litt mer sol på øy og holmer. Så det blir nesten bare natur og landskap igjen av det gode, men det er det ikke så mye å si på. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2016 Smuk natur du har omkring dig vh Suss Tusen takk for din hyggelige kommentar. Mye vakker natur i Norge som i Danmark, men på hver sin måte. Skj Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Flott. oversiktlig bilde - 'fagert er landet' Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Nydelig fjordlandskap , noen ganger er bare lyset slik , himmelen ble meget dekorativ i bakgrunnen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2016 Flott. oversiktlig bilde - 'fagert er landet' Takker for det Torhild ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2016 Nydelig fjordlandskap , noen ganger er bare lyset slik , himmelen ble meget dekorativ i bakgrunnen . Mvh Alec Er ikke alltid man kan vente på lys/sol. Takker for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg