TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 (endret) Her tenkte jeg at man skal nevne de siste Pokemon man har fanget løpe av en dag, de du er stolt over å ha fanget. Og nevn gjerne også hvor lenge du har vært ute og spilt. Jeg starter: Jeg var ute å spilte i ca 4 timer i dag og er stolt over å ha fanget disse. Staryu Goldeen Cubone Pikachu Psyduck Poliwag Lickitung Endret 24. juli 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 2ish timer : Cubone Golduck Jynx Flertall av Poliwag Psyduck Magicarp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2016 Jeg mener at jeg var ute i ca 7 timer til sammen, og er stolt å ha fanget: Ponyta Jigglypuff Vulpix Horsea Shellder Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Ute i går kveld/natt i ca. 10 timer og skaffet meg bl.a.: - Nidoking - Rapidash - Tentacruel - Grimer Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2016 Forfatter Del Skrevet 25. august 2016 (endret) Klarte å utvilke disse i dag: Eevee --til--> Flareon Meowth --til--> Persian Endret 25. august 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå